U tom antologijskom ostvarenju, prema libretu Vladimira Begičeva i Vasilija Gelcera, Cigankova će se beogradskoj publici predstavila ulogama Odete i Odilije, a Varga će biti princ Zigfrid.
Cigankova, rođena u Novosibirsku (Rusija), po završetku tamošnje Baletske škole pozvana je u Boljšoj teatar gde je ubrzo promovisana u solistkinju.
Godine 2004. otišla je u Budimpeštu gde je postala primabalerina u Nacionalnom baletu Mađarske. Tri godine kasnije je postala primabalerina i Nacionalnog baleta u Amsterdamu.
Kao gošća, nastupala je u Bečkoj državnoj operi, Mađarskom nacionalnom baletu, Rimskoj operi, na Festivalu Nurejev sa Državnim baletom Tatarstana.
Varga, rođen u Slovačkoj, školovao sa na baletskom Konzervatorijumu u Bratislavi, kao i na baletskoj Akademiji u Monte Karlu.
Bio je član Češkog nacionalnog baleta, ciriškog Baleta, a od 2007. je angažovan u Nacionalnom baletu Holandije.
Nosilac je brojnih baletskih priznanja. Baletski magazin „Dance Europe“ uvrstio ga je u grupu 100 najboljih internacionalnih igrača.
U predstavi će učestvovati celokupni ansambl Baleta i Orkestar Narodnog pozorišta u najvećem sastavu pod dirigentskom upravom Ane Zorane Brajović.
„Labudovo jezero“, biser klasičnog baletskog reprtoara, premijerno je izveden u Narodnom pozorištu, u ovoj koreografskoj postavci, 14. maja 1970. godine.
Parlić je zadržao koreografsku celinu u drugom činu Lava Ivanova sa pojedinim koreografskim intervencijama, dok je prvi i treći čin kreirao sam.
Suštinu ovog dela, za koje Čajkovski nije ni pretpostavljao da će postati ezoteričan, magičan, snažno ekspresivan i najigraniji balet u istoriji, čine zakletva kao iskušenje ljubavi i prevare, sazrevanje kroz odluke, ljudsko dvojstvo, lukavost, žrtvovanje, sjedinjavanje u fiktivnoj smrti i apoteoza idealnoj ljubavi.
Restauraciju scenskog dizajna prema originalu Kžištofa Pankijeviča uradili su Boris Maksimović (dekor) i Katarina Grčić (kostimi).