Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija i ove godine tradicionalno pokreće 12. akciju „Najbolje iz Srbije“, u okviru koje će biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu, kao i najbolji izvoznici, manifestacije i startap preduzeća.
U akciji mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda.
Priznanje „Najbolje iz Srbije 2016.” godinu dodeljuje se u 24 kategorije, a najviše uticaja na nagrade imaće glasovi potrošača.
One Response to “Akcija „Najbolje iz Srbije“”
zasto neobjavite da je novina privredni pregled osnivac akcije najbolje iz srbije a ne komora to zna i vas novinar djordjevic koji je vodio program za 2014g, pregled je registrovao akciju kod zavoda za intelektualnu svojinu do 2020g i sva prava vezano za akciju su vlasnistvo privrednog pregleda,pozdrav