Gradski Servis 16. 01. 2017. 09:36:29

Zašto u autobusima nema grejanja, – pita Miša, stalni gledalac sa Karburme. Misli da to može lako da se reši, a inače nije se požalio na neku konkretnu liniju.   Kako prevoz putnika u gradskom javnom prevozu, osim JKP GSP „Beograd“ obavljaju i privatni prevoznici, sve primedbe na neispravna ili nekompletna vozila moraju se uputiti […]

Zašto u autobusima nema grejanja, – pita Miša, stalni gledalac sa Karburme. Misli da to može lako da se reši, a inače nije se požalio na neku konkretnu liniju.

 

Kako prevoz putnika u gradskom javnom prevozu, osim JKP GSP „Beograd“ obavljaju i privatni prevoznici, sve primedbe na neispravna ili nekompletna vozila moraju se uputiti na adresu i kontakte Direkcije za javni prevoz (ili Beokom servisa, koji će to proslediti istoj Direkciji) ali sa sledećim elementima:

– brojem linije;

– vremenom i smerom vožnje;

– garažnim ili reg brojem, kako bi se vozila tačno identifikovalo.

U slučaju da je korisnik siguran da vozilo pripada GSP, sve primedbe može direktno uputiti Službi za medijski nastup JKP GSP „Beograd“ na br. tel. 3664-047 (radnim danima 7-15 časova) koja daje potrebne informacije korisnicima prevoza, ali i prima primedbe, predloge ili pohvale.

One Response to “”

  1. Marija каже:

    Pohvala za kulturu i vaspitanje za vozača autobusa 29 broj 1331 koji je prevozio putnike u petak, 05.07. 2019. godine u 14:30 u pravcu Terazija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Povezane vesti