Objavljeno: 14.10.2016. 12:03 Izmenjeno: 14.10.2016. 12:03

Zvezdara, Đakovačka 3 – gledateljka se žali da još nije dobila račun Infostana ali kada se raspitivala dobili su račune gde je voda tri puta skuplja. Da li moraju da plate račun, pa da se žale ili da se žale pa nakon odgovora će znati šta da rade?   Odgovor JKP „Infostan tehnologije“: Gospođa Gordana […]

Zvezdara, Đakovačka 3 – gledateljka se žali da još nije dobila račun Infostana ali kada se raspitivala dobili su račune gde je voda tri puta skuplja. Da li moraju da plate račun, pa da se žale ili da se žale pa nakon odgovora će znati šta da rade?

 

Odgovor JKP „Infostan tehnologije“:

Gospođa Gordana (ID korisnika 650304) spada u manju grupu korisnika kod kojih je vršena dodatna provera zaduženja po vodomerima, usled čega je došlo do kašnjenja u dostavi računa. Zbog navedenog, ovim korisnicima pomeren je rok dospeća računa za septembar 2016. do 20.10.2016. kako bi ostvarili pravo na subvencije i popuste koje su prethodno ostvarili.

Za vodomer u ulici Đakovačka br. 3 dobili smo zaduženje od 209m³ za mesec septembar 2016. Preporuka je da korisnik plati račun i da na RJ Zvezdara, ulica Subotička broj 16 uloži reklamaciju JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“. Ako odgovor na reklamaciju bude pozitivan, korisnik će biti u preplati za sledeći račun, i krajnji iznos po računu biće saldiran. Ukoliko odgovor na reklamaciju bude negativan, a korisnik nije izvršio uplatu reklamiranog računa, izgubiće subvenciju i popust za sledeći mesec, – kažu u JKP „Infostan tehnologije“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Ponedeljak
Pretežno oblačno

Trenutna temperatura 16°C

Pretežno oblačno

Utorak
Poslepodnevni pljuskovi

Max: 23°C
Min: 14°C

Poslepodnevni pljuskovi

Vremenska prognoza za 5 dana