Objavljeno: 30.09.2016. 15:24 Izmenjeno: 30.09.2016. 15:24

Gledalac je imao primedbu na rad Sekretarijata za socijalnu zaštitu; pokušao je da dobije informaciju telefonom, ali ni na jedan od tri broja koja je našao na sajtu Beograda niko se ne javlja, a kad je na broj sekretara dobio sekretaricu rečeno mu je da „mora da bude uporniji“. Sekretarijat za socijalnu zaštitu izražava žaljenje […]

Gledalac je imao primedbu na rad Sekretarijata za socijalnu zaštitu; pokušao je da dobije informaciju telefonom, ali ni na jedan od tri broja koja je našao na sajtu Beograda niko se ne javlja, a kad je na broj sekretara dobio sekretaricu rečeno mu je da „mora da bude uporniji“.

Sekretarijat za socijalnu zaštitu izražava žaljenje zbog neugodnosti kojoj je ovaj gledalac bio izložen. Takođe, Sekretarijat skreće pažnju da se njima telefonskim putem obraća izuzetno veliki broj građana, najčešće po nekoliko stotina dnevno, u nameri da dobiju dodatne informacije o svojim pravima ili stanju predmeta koji je u proceduri i stručnim službama Sekretarijata. Kada se uzme u obzir podatak da se u Sekretarijatu za socijalnu zaštitu godišnje obradi preko 70.000 zahteva vezanih za ostvarivanje prava iz finansijske podrške porodicama sa decom i preko 10.000 različitih zahteva iz oblasti socijalne i boračko-invalidske zaštite, moguće je da zainteresovani građani ne mogu trenutno ostvariti telefonski kontakt sa zaposlenima, imajući u vidu broj onih koji istovremeno pozivaju. Sekretarijat za socijalnu zaštitu odlučan je da izađe u susret svim građanima, kako bi blagovremeno dobili tražene informacije i naglašava da su već su preduzete sve raspoložive radnje da se ubuduće otklone ovakve i slične situacije, – kaže se u odgovoru Sekretarijata za socijalnu zaštitu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Ponedeljak
Pretežno oblačno

Trenutna temperatura 0°C

Pretežno oblačno

Utorak
Promenljivo oblačno

Max: 6°C
Min: -1°C

Promenljivo oblačno

Vremenska prognoza za 5 dana