Džesija Ovensa 2, naselje Altina, GO Zemun. Gledateljka se žali na slab pritisak vode kao i da je voda mutna. (Mirjana)
Odgovor JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“:
Potrošači na predmetnoj lokaciji se snabdevaju sa vodovodne mreže koja je izgrađena bez znanja i saglasnosti našeg preduzeća i koja nije ucrtana u geoinformacioni sistem našeg preduzeća. Kao takva predmetna vodovodna mreža je neuslovna i održavanje iste nije u nadležnosti JKP “Beogradski vodovod i kanalizacija”.
Pri evidentiranju navedenih potrošača sačinjen je zapisnik u kome stoji da su potrošači obavezani da samostalno održavaju navedenu neuslovnu mrežu i da JKP “Beogradski vodovod i kanalizacija” ne garantuje njihovo uredno vodosnabdevanje i stabilan pritisak. Predmetni zapisnik sačinjen je uz saglasnost potrošača na predmetnoj lokaciji, a sve u skladu sa Odlukom o prečišćavanju i distribuciji vode Grada Beograda.
Pritisak vode u vodovodnoj mreži na mestu povezivanja predmetne neuslovne mreže sa legalnom vodovodnom mrežom koja je u sistemu održavanja našeg preduzeća je u očekivanom opsegu za dispoziciju predmetne lokacije.
Za izgradnju nedostajuće komunalne infrastrukture potrebno je obratiti se Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju grada.
Zahtev za proveru kvaliteta vode stranka može uputiti pisanim putem preko Servisnog centra grada ili telefonski na broj telefona 11 0 11.
Gledalac se javlja iz naselja Trešnja. Žali se na problem sa polascima Laste prema gradu. On kaže da su Lastine stanice skratili do Trošarine i moli da autobus umesto Trošarine ide do Ušća (odatle ima više autobusa na raspolaganju). (Radovan)
Iz SP „Lasta“ odgovaraju:
Definisanje trasa linija, stajališta i vremena polazaka na svim linijama javnog prevoza na teritoriji grada Beograda je u nadležnosti Sekretarijata za javni prevoz. SP Lasta Beograd poštuje registrovani red vožnje i daljinar i u skladu sa time realizuje polaske na navedenim linijama. Svaka izmena u odnosu na postojeće stanje je u nadležnosti Sekretarijata za javni prevoz, pa je stoga potrebno molbu uputiti nadležnima na razmatranje.
Otvaranjem nove autobuske stanice BAS, na Novom Beogradu u Bloku 42, mnoge linije koje saobraćaju iz prigradskih naselja prema Beogradu su promenile trase kretanja. Prigradske linije koje saobraćaju delom trase preko Avale su skraćene do stajališta Trošarina, odakle putnici mogu koristiti više linija gradskog prevoza dalje prema Gradu.
Molba gledaoca je dalje prosleđena Sekretarijatu za javni prevoz.
Gledateljka se javlja iz Zemun Polja i pita ima li šanse da dobiju plin. Ona kaže da su cevi su odavno postavljene. ( Ruža)
Preporučujemo gledateljki da se za dobijanje tražene informacije obrati JP „Srbijagas“ na mejl adresu prmarketing@srbijagas.com.
Gledalac se žali na problem sa prevozom u naselju Kijevo. On kaže da su počeli neki radovi pre 6 meseci i nikako da završe. On pita kada će biti puštena u rad linija 501 (minibus) i ako može da se pojača ista. (Milan)
Pitanje gledaoca prosledili smo Sekretarijatu za javni prevoz. Po dobijanju odgovora, gledaoca ćemo informisati o istom.