Gledalac se žali da stepenište u Elektrodistribuciji u Zemunu nema rukohvate. Stari sugrađani se teško penju i on pita da li mogu da se postave rukohvati. ( Viber)
Odgovor Elektrodistribucije Beograd:
Ogranak Elektrodistribucija Zemun će, po sugestiji korisnika, u narednom periodu postaviti rukohvate na stepenicama prema šalteru 10 i 11. Ukoliko neko od korisnika ima problem, uvek se može obratiti službeniku obezbeđenja. Gledateljka kaže da katastar nije uzeo njen predmet još uvek i kod njih stoji već godinu i po dana. Još uvek nije upisana u katastar a svaki put kad se čuje sa njima ili vidi kažu da je sledeća na redu . Broj predmeta 952-02-20-230-21786/2023. (Radmila)
Iz Republičkog geodetskog zavoda odgovaraju:
Povodom Vaše predstavke koju ste uputili Republičkom geodetskom zavodu, a koja se odnosi na postupanje Službe za katastar nepokretnosti Zvezdara po predmetu broj 952-02-20-230-21786/2023, na osnovu izveštaja nadležne Službe, obaveštavamo Vas da se po navedenom zahtevu ne postupa zbog postojanja predhodnih zahteva na predmetnim nepokretnostima, predmeta br. 952-02-5-230-29846/2023 i 952-02-4-230-103953/2022. Po navedenim predmetima u toku je postupak donošenja odluke, a doneta odluka će nakon kontrole i overe od strane ovlašćenog lica u Službi, biti ekspedovana, putem pošte, strankama u postupku i oglašena na elektronskoj oglasnoj tabli Zavoda.
Po predmetu broj 952-02-20-230-21786/2023 postupaće se prema odredbama člana 31. Zakona o postupku upisa u katastar nepokretnosti i infrastrukture, kojim je propisano da ako je po službenoj dužnosti dostavljeno više isprava za upis, odnosno ako je podneto više zahteva za upis na istoj nepokretnosti, odnosno istom udelu na nepokretnosti, prvo će se sprovesti postupak po dostavi koja je prva izvršena, odnosno po zahtevu koji je prvi primljen. Po konačnosti rešenja donetog u postupku po ranije dostavljenoj ispravi, odnosno zahtevu, uzimaju se u postupak kasnije dostavljene isprave, odnosno zahtevi, po redosledu prijema.
Gledateljka je tražila je tuđu negu i pomoć, odbijena je i uputila je tužbu, odgovor na tužbu čeka tri i po godine. Ona pita koliko još treba da čeka. (Gordana)
Iz Sekretarijata za socijalnu zaštitu dobili smo sledeći odgovor:
Sekretarijat za socijalnu zaštitu navodi da odlučuje u drugom stepenu (po žalbi) na rešenje prvostepenog organa kojim je odlučivano o pravu na novčanu naknadu za pomoć i negu drugog lica u skladu sa Zakonom o socijalnoj zaštiti i Odlukom o pravima i uslugama socijalne zaštite. Kako bi ovaj organ izvršio proveru da li se žalba imenovane izjavljena na rešenje prvostepenog organa nalazi u rešavanju kod ovog organa potrebno je da gledateljka dostavi potpunije lične podatke (ime i prezime, adresu, broj rešenja i naziv organa protiv koga je izjavila „tužbu“) ili da kontaktira ovaj organ na broj telefona: 011/330-9225.
Ukoliko je gledateljka pokrenula spor pred nadležnim sudom (Upravni sud) uvid u tok predmeta može se videti na Portalu pravosuđa Srbije u rubrici Tok predmeta. te je u tom kontekstu potrebno da se obrati postupajućem sudiji, odnosno predsedniku Suda.
Ulica Prvomajska 29, naselje Mali Mokri Lug, GO Zvezdara. Gledateljka kaže da je uveden gas na ovoj lokaciji i tada su probušili dve rupe i sada ulazi voda u gledateljkin podrum. Bila je inspekcija i naložila da zatvore te rupe. Ona pita kada će to da saniraju. (Radmila)
Iz komunalne inspekcije GO Zvezdara odgovaraju da uvođenje gasovoda u domaćinstva sprovodi Javno komunalno preduzeće „Srbijagas“, pa su oni dužni da otklone eventualno pričinjenu štetu i da vrate sve u prvobitno stanje. Gledateljka može neposredno da se obrati ovom preduzeću na mejl adresu prmarketing@srbijagas.com kako bi dobila traženu informaciju kada će rupe biti sanirane.