Ulica Ljubomira Ivkovića Šuce, naselje Labudovo brdo, GO Rakovica. Gledalac kaže da su klupe koje se nalaze preko puta crkve na ovoj lokaciji istrošene i pohabane i da ih treba srediti. ( Mića)
Iz JKP „Zelenilo Beograd“ odgovaraju da su predmetni radovi na popravci klupa na navedenoj lokaciji u planu u narednim danima, u skladu sa dinamikom radova ovog preduzeća.
Gledateljka pita u vezi telefona i računa. Poštari do danas nisu dostavili račune a dobijaju opomene preko MTS-a i opominju da će da im isključe telefone i internet. Treći mesec im ne stižu računi i ne znaju šta da rade. On pita zašto se ne dostavljaju računi na kućne adrese korisnicima MTS-a. ( Brankica)
Odgovor Telekoma Srbija:
Telekom Srbija račune za telekomunikacione usluge dostavlja Pošti Srbije, koja ih isporučuje na adrese, ukoliko je reč o papirnom računu. Takođe, korisnici svoje račune mogu platiti i onlajn, čime ostvaruju uštede. Kako bismo detaljnije proverili navode korisnika, molimo da nam se obrati na zvanične adrese (info@telekom.rs, mtsinfo@telekom.rs ili supernova@telekom.rs).
Gledateljka pita da li može da se utiče na rad službe za restituciju za povraćaj imovine. 11 godina se vodi predmet , do danas ništa nije urađeno. (Bojana)
Prema informaciji sa sajta Agencije za restituciju prijem ili telefonski razgovor sa obrađivačem konkretnog predmeta, a radi pružanja stručne pomoći, zakazuje se isključivo pisanom molbom na adresu elektronske pošte zakazivanje@restitucija.gov.rs ili pisanom molbom koja se šalje na adresu Agencije, Kolarčeva 7, 11000 Beograd, Republika Srbija. Molba treba da sadrži broj predmeta i ime i prezime podnosioca molbe sa telefonskim kontaktom ili adresom elektronske pošte.
Gledalac ima primedbu na rad NLB banke, kritikuje njihove ekspoziture i njihov rad. On se žali da ekspozitura u Zemunu počinje sa radom u 11 sati za klijente. (Čedomir)
Preporučujemo gledaocu da se u vezi sa navedenim neposredno obrati banci na čiji rad ima primedbu.