Objavljeno: 08.07.2024. 14:14 Izmenjeno: 08.07.2024. 14:14

Gledalac je oktobra 2023. godine podneo  zahtev za penziju i prošlo je 7 ili 8 meseci i dobio je rešenje. Međutim u novembru mesecu je bila pomoć države od 20 000 dinara koju on nije dobio, ta pomoć nije isplaćena. Obraćao se svima zašto nije isplaćeno, nikakav odgovor nije dobio. On pita zašto mu nije […]

Gledalac je oktobra 2023. godine podneo  zahtev za penziju i prošlo je 7 ili 8 meseci i dobio je rešenje. Međutim u novembru mesecu je bila pomoć države od 20 000 dinara koju on nije dobio, ta pomoć nije isplaćena. Obraćao se svima zašto nije isplaćeno, nikakav odgovor nije dobio. On pita zašto mu nije isplaćena pomoć države od 20 000 dinara koju su dobili svi penzioneri. (Aleksije)

 

 

Iz Fonda PIO odgovorili su nam da je proverom ustanovljeno da korisnik ima pravo na jednokratnu pomoć iz 2023. godine i obavešten je lično kada će mu biti isplaćena.

 

Gledalac je predao sektoru za katastar nepokretnosti jedan zahtev 14.09.2023. broj predmeta 952-02-3-015-4927/2023. Do današnjeg dana niko ništa nije preduzeo. Gledalac pita šta je sa njegovim predmetom, kada će to biti rešeno i gde je problem. (Vojislav)

 

Odgovor Republičkog geodetskog zavoda:

 

Povodom Vašeg upita u vezi sa postupanjem Službe za katastar nepokretnosti Palilula po zahtevu koji je evidentiran pod brojem 952-02-3-015-4927/2023 od dana 14.09.2023. godine,  obaveštavamo Vas da je urađen zapisnik o pregledu elaborata geodetskih radova i dana 08.07.2024. godine prosleđen je korisniku eŠaltera.

 

Nakon postupanja po zapisniku, Služba će nastaviti postupanje u predmetu.

 

 

Gledateljka se žali da u Zemunu, komarci kao da nisu prskani. Ulica Džesija Ovensa ulica u Altini, utisak  je kao da ekipe da nisu nijednom prošle. Takođe, Zemun park je pun komaraca. Ona pita da li može nešto da se preduzme. (Mirjana)

 

Iz JKP „Gradska čistoća“ dobili smo sledeći odgovor:

 

Na svim pomenutim lokacijama iz upita tretman suzbijanja odraslih komaraca je sproveden 6. jula u ranim jutarnjim časovima.

 

Molimo sugrađane da imaju strpljenja jer je usled velike količine padavina došlo do nakupljanja velike količine vlage koja pogoduje razmnožavanju komaraca. Ekipe Sektora za ekologiju i unapređenje životne sredine  JKP „Gradska čistoća“ Beograd rade u punom i pojačanom kapacitetu kada to dozvole vremenski uslovi.

 

Takođe, apelujemo na sugrađane da obezbede fizičku barijeru od komaraca na svojim prozorima, isprazne eventualna skladišta vode u dvorištima, podmetače za saksije, gume, staru burad, kao i da koriste repelente i propisane preparate za septičke jame ukoliko ih poseduju, te da ekipama „Gradske čistoće“ omoguće nesmetan rad, jer će ove godine to biti izuzetno važno, imajući u vidu veoma nepovoljne vremenske uslove.

 

Na lokalitetima iz upita biće u narednim danima ponovo sproveden tretman suzbijanja komaraca, po programu, u skladu sa rezultatima monitoringa odraslih jedinki komaraca.

 

 

Braće Smiljanić 38, naselje Batajnica , GO Zemun. Gledalac kaže da u ovom naselju  ima 20 i više kuća koja plaćaju vodu paušalno, na očitavaju se vodomeri. Naselje je u procesu legalizacije i svi plaćaju otprilike istu kubikažu. 80 kubika je potrošeno što je mnogo. Zvali su vodovod, prebacivali si ih sa telefona na telefon. Rekli su pošto je otac umro da se donese ostavniska rasprava. On pita da li može pošto je u procesu legalizacije da se prebaci voda samo na njih. Završena je ostavinska rasprava, majka sama živi na tom broju, a na Infostanu piše tri člana porodice. ( Jovan)

 

Iz JKP „Infostan tehnologije“ odgovaraju:

 

JKP „Infostan tehnologije“ obavlja delatnost objedinjene naplate komunalnih i drugih usluga kao delatnost  od opšteg interesa u smislu Zakona o javnim preduzećima. Pravni i drugi aspekti obavljanja delatnosti regulisani su Odlukom o načinu plaćanja komunalnih usluga koju je usvojila Skupština grada Beograda, a koja je kao osnivač JKP „Infostan tehnologije“ Beograd navedene poslove poverila našem Preduzeću.  JKP „Infostan tehnologije“, u skladu sa propisima koji uređuju sistem objedinjene naplate vrši formiranje i izdavanje računa na osnovu podataka dobijenih od davalaca usluga koji su deo sistema objedinjene naplate.

 

Davalac usluge isporučene vode i kanalizacije JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ mesečno šalje JKP „Infostan tehnologije“ naloge u kojima se nalaze parametri o potrošnji vode. Isključivo na osnovu dobijenih parametara naše Preduzeće vrši raspodelu potrošnje vode i formira račun za korisnike. Za isporuku vode i kanalizacije, očitavanje mernih instrumenata i utvrđivanje opravdanosti reklamacija korisnika nadležno je JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“.

 

Uvidom u bazu sistema objedinjene naplate utvrđeno je da se na adresi Braće Smiljanić broj 38 nalazi individualni vodomer, na osnovu koga JKP Beogradski vodovod i kanalizacija“ dostavlja potrošnju za fakturisanje.

 

Korisnici mogu uložiti reklamaciju na iznos za utrošenu vodu i kanalizaciju, nakon čega će davalac usluge JKP Beogradski vodovod i kanalizacija utvrditi da li je reklamacija opravdana.

 

Za sve dodatne informacije korisnici se mogu obratiti JKP Infostan tehnologije na ekspozituri Zemun, Dr Nedeljka Ercegovca 27.

 

 

 

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Nedelja
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Ponedeljak
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana