Objavljeno: 11.04.2024. 14:12 Izmenjeno: 11.04.2024. 14:12

Sare Bernar 36, GO Čukarica. Gledateljka se žali da joj otpada  plafon na terasi i oluci su oštećeni a kaže da zgradu održava JP “Gradsko stambeno”. Ona pita kako može da reši te probleme. (Zoranka)   Odgovor JP „Gradsko stambeno“:   Ovo javno preduzeće održava samo zajedničke delove stambenih zgrada sa kojima ima potpisan ugovor […]

Sare Bernar 36, GO Čukarica. Gledateljka se žali da joj otpada  plafon na terasi i oluci su oštećeni a kaže da zgradu održava JP “Gradsko stambeno”. Ona pita kako može da reši te probleme. (Zoranka)

 

Odgovor JP „Gradsko stambeno“:

 

Ovo javno preduzeće održava samo zajedničke delove stambenih zgrada sa kojima ima potpisan ugovor o održavanju kao i uređaje i instalacije u njima.

 

Dakle, nema nadležnosti nad privatnim terasama jer su one sastavni deo stambenih jedinica za koje su odgovorni vlasnici stanova.

 

Što se tiče oluka koji je opisan kao uzročnik problema,  obavešten je podnosilac zahteva da je potrebno da se dostavi projekat za rekonstrukciju krova s obzirom na to da je nezavisno od ovog javnog preduzeća vršena nadogradnja te samim tim nažalost ne možemo bez pomenutog projekta preduzimati bilo kakve dalje aktivnosti u cilju rešenja opisanog problema.

 

Inače, problem je što je krovni pokrivač crep a na mestima nadogradnje urađen je premali pad za tu vrstu pokrivača.

 

Razumemo problem stanara ali molimo i za njihovo razumevanje situacije u kojoj bez traženog projekta stručne službe ovog preduzeća nemaju osnova za dalje reagovanje. Svakako stojimo na raspolaganju sugrađanima za svaku vrstu dodatnog pitanja ili sugestije.

 

Gledateljka je invalid prve kategorije, pre tri meseca je predala zahtev za smanjenje računa za struju i još nije dobila nikakvo rešenje. Bila je dva puta da se informiše ali nije dobila nikakvu informaciju. Pitanje je uputila Gradskom sekretarijatu za socijalnu zaštitu, a broj predmeta je XIX-0255-159. (Slađana)

 

Iz Sekretarijata za socijalnu zaštitu odgovaraju da je povodom sticanja statusa energetski ugroženog kupca potrebno  da se gledateljka obrati Sekretarijatu za socijalnu zaštitu na broj telefona: 011/330-9225 ili 011/330-9310 ili putem mejla na snjezana.banovic@beograd.gov.rs  ili  mmarkovic@beograd.gov.rs   kako bi ovaj organ rekonstruisao zahtev i doneo rešenje u interesu stranke.

Ovim putem su zamolili gledateljku da u mejlu navede kontakt telefon kako bi je ovaj organ mogao kontaktirati i na taj način brže i efikasnije otkloniti nastali problem.

 

Gledalac ima problem sa MTS-om. Njihov je korisnik 10 godina, ima BOX 4 paket. Davali su pre 20-ak dana novu ponudu koju je on odbio (nije mu odgovarala). Rekli su mu da ne postoji mogućnost da se produži ugovor sa sadašnjim paketom već mora da sačeka da mu istekne ugovor. Ovih dana mu je stiglo 50% skuplja cena na isti paket, uložio prigovor i ništa. Ugovor je potpisao na dve godine i za to vreme oni ne mogu i ne smeju  da menjaju cene (postoje pravila u ugovoru koje obe strane moraju da ispoštuju) i ugovor mu važi do 02.08.(nije istekao). ( Veroljub)

 

Iz Telekoma Srbija su nam odgovorili da je gledalac kontaktiran i nakon što su mu pružene sve informacije i pojašnjenja, odlučio je da potpiše novi ugovor za korišćenje mts usluga.

 

Gledateljka pita da li mogu da se postave klupe na putu ka Topčiderskom groblju jer od najbliže stanice na Banovom brdu do groblja u jednom pravcu ima 2 km a nema nijedne klupe. (Dana)

 

Iz JKP „Zelenilo Beograd“ odgovaraju da navedena površina nije u Programu redovnog održavanja javnih zelenih površina JKP „Zelenilo-Beograd“. Pitanje u vezi sa postavljanjem klupa prosledili smo GO Čukarica. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Nedelja
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Ponedeljak
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana