Avijatičarski trg 7, GO Zemun. Gledateljka traži da se ukloni napuštena trafika sa ove lokacije. (Snežana)
Prijavu gledateljke za uklanjanje trafike sa predmetne lokacije uputili smo inspekciji u čijoj je nadležnosti uklanjanje objekata. Po pokretanju postupka inspekcijskog nadzora, obavestićemo gledateljku.
Gledateljka živi u bloku 19a kod Sava Centra i kada ide na Novo bežanijsko groblje mora da promeni minimum dve, a često 4 linije gradskog prevoza. U ulici Peđe Milosavljevića prolazi pet linija pa bi bilo dobro prema njenom predlogu da bar linije 70 ili 74 naprave poluluk i da opet izađu u Ljubinke Bobić. Ona predlaže da se i linija 82 koja inače retko ide, subotom pojača i da ide češće. (Milena)
Sve predloge naše gledateljke Servisni centar grada Beograda uputio je Sekretarijatu za javni prevoz. Njihove stručne ekipe razmotriće navedene predloge i nakon toga ćemo o svemu informisati gledateljku.
Ulica Kralja Petra Prvog, GO Sopot. Građane interesuje kada će biti postavljen trotaoar sa desne strane od broja 12 pa na dalje. (Viber)
Predlog za izgranju trotoara Servisni centar Grada Beograda prosledio je GO Sopot kako bi navedenu lokaciju uvrstili u listu aktivnosti za naredni period.
Gledateljka ima primedbu na Poštansku štedionicu u Zemunu. Pre tri ili četiri mesca su nešto promenili tako da ne može da dođe do izveštaja o stanju na tekućem računu a i ne razume ga. Ona se žalila ali od šalterskih službenika je dobila samo negativne komentare.Ona pita gde da ode i kome da se obrati da dobije izveštaj, želela bi da ima uvid u stanje na računu. (Jelena)
Savetujemo gledateljku da se u vezi navedenim obrati neposredno Poštanskoj štedionici. Prema informaciji sa sajta banke Poštanska štedionica pozivom na broj telefona 011 20 20 292, kao i slanjem popunjenog elektronskog formulara koji se nalazi na sajtu gledateljka može dobiti sve potrebne informacije u vezi sa korišćenjem usluga Banke.