Ulica Salvadora Aljendea 20, GO Palilula. Gledalac kaže da je njegovoj prijateljici suprug preminuo pre dve godine. Od tada on zove Vodovod i pokušava da umanji račun ali ne uspeva. Gledalac kaže da u zgradi nemaju predsednika, nemaju pečat a u Vodovodu kažu da sve mora preko upravnika stambene zajednice. On pita šta da radi i kako da reši problem? (Miša)
Iz JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ dobili smo sledeći odgovor:
JKP ,,Beogradski vodovod i kanalizacija“ vrši merenje i obračun ukupne potrošnje stambene zgrade – zajednice. Raspodelu po stanovima – članovima vrši JKP ,,Infostan tehnologije“. Podatke o broju članova domaćinstva potrebno je dostaviti JKP ,,Infostan tehnologije“. Podatke dostavlja Upravnik stambene zajednice.
Ukoliko Vaša stambena zajednica nema upravnika, o proceduri promene podataka – broja članova domaćinstava potrebno je da se informišete kod JKP ,,Infostan tehnologije“.
Gledateljka živi u naselju Sanivil u Višnjičkoj banji. Naselje je postalo veliko a od od gradskog prevoza koriste linije 202 i 35. Ona kaže da čekaju po pola sata a kod Doma omladine ne može da se uđe. Njen predlog je da se poveća broj vozila i da se dugačke linije skrate kako bi prevoz bio efikasniji. (Mila)
Primedbe na red vožnje linija 202 i 35 i dužinu trasa saobraćanja navedenih linija Servisni centar grada Beograda prosledio je Sekretarijatu za javni prevoz kako bi njihove stručne ekipe razmotrile predloge gledateljke.
Žila Verna 2, GO Čukarica. Gledateljka moli da ekipe JP „Gradsko stambeno“ opet izađu na teren i da vide mogućnost da se vrata na ulazu automatski zatvaraju. Ona kaže da ekipa jeste bila, delimično su popravili, ali to još uvek nije dobro. (Ljubica)
Servisni centar grada Beograda ponovo je uputio molbu gledateljke JP „Gradsko stambeno“ da ekipe ovog preduzeća ponovo izađu na teren i poprave bravu na ulaznim vratima na navedenoj lokaciji.
Gledateljka se žali na problem u Poreskoj upravi. Ona kaže da se dokumenata odnosno rešenja dobijaju veoma sporo i otežano. Za dvadeset dana je dobila potvrdu, a sad joj treba rešenje koja je visina uplaćenih doprinosa. Ona pita da li postoji određeni rokovi za dobijanje svih dokumenata? (Stoja)
Kako nije reč o komunalnom problemu, preporučujemo gledateljki da svoju primedbu i pitanje uputi neposredno Poreskoj upravi opštine na kojoj stanuje.