Gledateljka pita da li može vodomer da se očitava jednom mesečno ili jednom u tri meseca umesto što se to radi jednom u šest meseci? (Slađana)
Odgovor JKP BVK:
U Odluci od prečišćavanju i distribuciji vode, članom 39 propisano je da komunalno preduzeće vrši redovnu i periodičnu kontrolu vodomera dva puta godišnje.
BVK nastoji da nakon završenog kruga čitanja otpočne novo očitavanje brojila, tako da u toku jedne kalendarske godine bude od 4 do 6 krugova očitavanja vodomera. Po potrebi službenici čitačke službe izlaze na teren i radi vanrednog očitavanja. Potrošačima se ispostavljaju mesečni računi na osnovu očitanog stanja, a u periodu u kom nije obavljeno čitanje, račun se formira na osnovu prosečne potrošnje između dva očitavanja.
Jednom mesečno korisnici mogu očitano stanje dostaviti na mejl adresu citanje.vodomera@bvk.rs ili na telefone 3402069 i 3402086.
Voždovački park na Autokomandi u ulici Jove Ilića, danima je u totalnom mraku, rasveta ne radi. Da li to može da se sredi? (Viber)
Iz JKP „Javno osvetljenje“ dobili smo sledeći odgovor:
Prema informacijama kojima raspolaže JKP “Javno osvetljenje“ Beograd na predmetnoj lokaciji je konstatovana neregularnost u radu distributivnog razvodnog ormana, što se odražava na rad instalacije javnog osvetljenja.
O trenutnoj situaciji je obavešteno nadležno JP „Elektrodistribucija Srbije“, te očekujemo brzo rešavanje problema.
Gledateljka kaže da je Infostan popust za osobe sa invaliditetom 30 odsto. Gledateljka pita do koje cifre može da ide taj popust? (Slađana)
Iz JKP „Infostan tehnologije“ uputili su gledateljku da sve informacije u vezi sa popustima na račune Infostana može naći na sajtu ovog preduzeća u rubrici gradske subvencije.
Gledalac je pohvalio doktora Zorana Milutinovića iz Dom zdravlja Petlovo brdo i doktorku Maju Raiković. ( Vidosav)
Pohvale našeg gledaoca Servisni centar grada Beograda prosledio je Domu zdravlja Rakovica.