Gledateljka sa opštine Voždovac pita zašto su joj poslednja tri računa za struju skoro duplo veća. Gledateljka je zvala Distribuciju, rekli su joj da slika brojilo, poslala je na mejl i dobila je odgovor da je sve u redu sa računom, zvala je distribuciju na Banovom brdu. Gledateljka pita kako može da se sa fotografije zaključi da je račun validan i pita gde i kome da se obrati da dođu iz distribucije i provere na licu mesta. (Milanka)
Iz Elektroprivrede Srbija odgovaraju:
Sva domaćinstava, odnosno građani koji smatraju da je došlo do greške u obračunu, mogu se obratiti u svakom trenutku mejlom na adresu reklamacije@eps.rs ili besplatnim pozivom na telefon kol centra 0800 11 12 02, kao i na svim raspoloživim lokacijama navedenim na sajtu u rubrici snabdevanje. Kupci će u najkraćem mogućem roku dobiti odgovor na sva pitanja, povratnu informaciju o statusu rešavanja reklamacije ili instrukciju za dalje postupanje u vezi sa pitanjima koja nisu u nadležnosti EPS AD.
Predlog je da se gledateljka u vezi sa očitavanjem brojila obrati „Elektrodistribuciji Srbije“. Na sajtu Elektrodistibicije Srbije dostupni su kontakti za kupce na teritoriji Beograda ili im se gledateljka može obratiti na adresu ods@ods.rs.
Gledalac pita da li može da se reguliše red vožnje autobusa 501. Autobus saobraća na sat vremena a zadnji polazak je u 20 časova. Predlaže da autobus ide češće i da se uvedu polasci bar do 22 časa jer deca treba da se vrate iz škole a ljudi sa posla. (Milan)
Iz Sekretarijata za javni prevoz dobili smo sledeći odgovor:
Uvidom u podatke sa uređaja za automatsko brojanje putnika kojima raspolaže Sekretarijat za javni prevoz, ponuđeni kapaciteti na liniji 501 Petlovo brdo – Staro Kijevo su usklađeni sa transportnim zahtevima putnika.
Zahteve za povećanjem broja polazaka, pomeranje polazaka na liniji i slično je potrebno dostaviti nadležnoj opštini koja utvrđuje opravdanost zahteva i prosleđuje opravdane zahteve Sekretarijatu za javni prevoz. Sekretarijat dostavljene zahteve analizira i u skladu sa rezultatima i raspoloživim resursima vrši korekcije ponuđenih kapaciteta.
Gledateljka je otišla u distribuciju da plati mesečni račun i rekli su joj da je dužna za račun od pre 14 godina u iznosu preko milion dinara. Gledateljka živi u Ulici Ljutice Bogdana, opomene nije dobijala, struju joj nikada nisu isključili. Ona pita kada zastarevaju dugovanja i moli za pomoć . (Maja)
Odgovor Elektroprivrede Srbija:
Uvidom u bazu podataka utvrđeno je da u bazi snabdevača ne postoji navedeno dugovanje za ED broj 219147432. Ukoliko se radi o starim potraživanjima za račune za isporučenu električnu energiju iz perioda pre jula 2013. godine napominjemo da su ta potraživanja u nadležnosti „Elektrodistribucija Srbije“ d.o.o. Beograd, te se po ovom pitanju gledateljka može obratiti putem sajta Elektrodistribucija Srbije u rubrici Kontakt za korisnike ili na adresu ods@ods.rs.
Gledateljka pita zašto su stigli veoma visoki računi za Infostan i kako je moguće da se voda računa bez očitavanja prethodnog stanja.( Dragica)
Iz JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ odgovorili su da se količina isporučene vode zadužuje na jedan od sledećih načina:
– očitavanjem vodomera na osnovu razlike stanja na brojilu između dva očitavanja
– procenom, u skladu sa odredbama člana 54 Odluke, kada nije omogućeno očitavanje (npr. kada korisnik dva puta uzastopno onemogući pristup vodomeru, zimski period kada vremenski uslovi ne omogućavaju očitavanje i sl.).
Zbog toga što je Odlukom o načinu plaćanja komunalnih usluga na teritoriji Grada Beograda predviđeno da jedinstvene uplatnice za tekući mesec preduzeće za objedinjenu naplatu dostavlja korisnicima mesečno, a nije predviđena obaveza komunalnog preduzeća da se očitavanje vodomera vrši mesečno, korisnici se u periodu između dva očitavanja zadužuju akontaciono, a po očitanom stanju, preduzeće za objedinjenu naplatu, ispostavlja uplatnicu baziranu na stvarnoj potrošnji.
Iznos akontacionog zaduženja zavisi od dnevnog proseka potrošnje u periodu između prethodna dva očitavanja. Zaduženje ispostavljeno nakon čitanja predstavlja razliku između stvarno isporučene količine vode i zbira akontacionih zaduženja. Svakim narednim čitanjem, formira se i novi dnevni prosek potrošnje za budući period, tj. za period do sledećeg čitanja.
Gledalac je pohvalio osoblje, lekare i sestre sa Infektivne klinike. Pre svega njihovu profesionalnost, stručnost kao i odnos sa pacijentima. (Miša)
Pohvale našeg gledaoca prosledili smo Infektivnoj klinici, Kliničkog centra Srbija.