Zemljište 1948. Godine po rešenju 38248 upravljanje pripalo ministarstvu građevine FNRJ. Sada se to vodi kao javna svojina. Kada će biti vraćeno u privarnu svojinu, odnosi se na dunavsku stranu, u Zemunu , ulica Pregrevica? (Slađana)
Preporučujemo gledateljki da se za rešavanje ovog pitanja obrati Agenciji za restitucju.
Prijem ili telefonski razgovor sa obrađivačem konkretnog predmeta, a radi pružanja stručne pomoći, zakazuje se ISKLJUČIVO pisanom molbom na adresu elektronske pošte zakazivanje@restitucija.gov.rs ili pisanom molbom koja se šalje na adresu Agencije, Kolarčeva 7, 11000 Beograd, Republika Srbija.
Molba treba da sadrži broj predmeta i ime i prezime podnosioca molbe sa telefonskim kontaktom ili adresom elektronske pošte.
Stranke sve cvoje primedbe na rad Agencije ili zaposlenih u Agenicji mogu poslati pismenim putem na adresu elektronske pošte: primedbe@restitucija.gov.rs
Kolarčeva711000 BeogradRepublika Srbija
Gledateljka zove u vezi ispuštanja kanalizacije u kanal ulica Save Kovačevića kod hotela na Zrenjaninskom putu.Duž cele ulice septicke jame se izlivaju u kanal? (Olga)
Beokom je pitanje gledateljke prosledio komunalnoj inspekciji GO Palilula s molbom da ispitaju navode i dostave izveštaj o kome će gledateljka biti obaveštena.
Bežanijska kosa,ul. Vespučijeva – Gledalac kaže da duže vreme nemaju ulično svetlo i da se često kvari. Pita kada će biti popravljeno? (Marko)
Iz JKP Javno osvetljenje odgovaraju:
U prethodnom periodu, ekipe JKP“Javno osvetljenje“Beograd su intenzivno izvodile radove adaptacije i sanacije instalacije javnog osvetljenja na predmetnoj lokaciji. Da bi ista neometano funkcinisala, potrebna je intervencija nadležnog JP Elektrodistribucija Srbije, o čemu smo ih blagovremeno obavestili, te očekujemo brz odziv.
Zemun , Vojni put – Gledateljka pita zašto vodovod očitava vodomere svakih 6 meseci? Posle poslednjeg očitavanja dobili su ogromne račune iako svako ima svoj vodomer. Pita mogu li vodomeri da se očitavaju mesečno kao strujomeri jer sigurno nisu potrošili prikazanu količinu vode? (Snežana)
Iz JKP BVK odgovaraju:
U Odluci od prečišćavanju i distribuciji vode, članom 39 propisano je da komunalno preduzeće vrši redovnu kontrolu vodomera dva puta godišnje.
BVK nastoji da nakon završenog kruga čitanja otpočne novo očitavanje brojila, tako da u toku jedne kalendarske godine bude od 4 do 6 krugova očitavanja vodomera. Po potrebi službenici čitačke službe izlaze na teren i radi vanrednog očitavanja. Potrošačima se ispostavljaju mesečni računi na osnovu očitanog stanja, a u periodu u kom nije obavljeno čitanje, račun se formira na osnovu prosečne potrošnje između dva očitavanja.
Korisnici mogu jednom mesečno sami da očitaju i jave stanje na vodomeru Službi čitanja vodomera na telefon 3402-069 ili elektronski na adresu info@bvk.rs.