Čukarica, Sremčica, Sare Bernar 7 – Gledateljka ima problem sa Gradskim stambenim, pošto treba da se izvedu radovi na trotoaru oko zgrade. Dolazio je izvođač radova, ali još ništa nije urađeno. (Olga)
Problem na koji je naša gledateljka ukazala prijavili smo JP „Gradsko stambeno“, a o odgovoru ćemo je obavestiti po prijemu istog.
Gledateljka pita zašto KBC „Zemun“ ne „izbacuje“ termine za pregled kod gastroenterologa. Pokušala je nekoliko puta da zakaže preko izabranog lekara, ali joj je rečeno da ova bolnica ne pušta termine. (Dragica)
Iz KBC „Zemun“ odgovorili su da se termini za specijalističke preglede u gastroenterološkoj ambulanti KBC Zemun, redovno (svakoga meseca) otvaraju prema propisanom protokolu. Ambulante rade svakodnevno i redovno, kao i gastroenterološka ambulanta u koju dolaze pacijenti sa svojim uputima u zakazanim terminima od strane izabranog lekara.
Ovaj protokol je zvaničan i poštuje se u svim specijalističkim ambulantama u zdravstvenim ustanovama Republike Srbije.
Beli potok, Avalski put – Gledateljka prijavljuje oštećenje trotoara na autobuskom stajalištu i pita kada će biti sanirano. (Vera)
Iz JKP „Beograd put“ odgovorili su da je prijava problema na koji je gledateljka ukazala u programu evidentirana i prosleđena nadležnim službama u okviru ovog preduzeća, koje će izaći na pomenutu lokaciju i reagovati iz svoje nadležnosti u skladu sa planom rada. Očekuje se da će radovi biti obavljeni do kraja naredne nedelje.
Gledateljka je preko lekara opšte prakse na Labudovom brdu dobila uput za ultrazvuk srca na Institutu Dedinje, ali bez datuma i bez lekara, a tako ne primaju pacijente. Lekarka joj rekla da ne daju slobodne termine i ne zna kako da zakaze ultrazvuk. (Neda)
Iz Doma zdravlja Rakovica odgovorili su da ova zdravstvena ustanova dobija termine za UZ srca od Instituta za kardiovaskularne bolesti „Dedinje“. Dostupni termini su kod lekara interniste od prvog do petog u mesecu.
Oni navode i to da je vreme čekanja je duže s obzirom na to da samo klinika za kardivaskularne bolesti daje termine za ceo Beograd.
Pacijent je verovatno dobio uput na licni zahtev bez zakazivanja i sa uputom pacijent sam zakazuje pregled na institutu za kardiovaskularne bolesti.
Borča – Gledateljka se žali da je jako loše grejanje i da su radijatori mlaki (Ljiljana)
Jedini način da gledateljka prijavi reklamaciju JKP „Beogradske elektrane“ je da pozove Dispečerski centar – službu za prijavu kvarova na broj telefona 011 2093 – 011.
Na ovaj broj se podnose prijave kvarova koji se odnose na negrejanje, slab kvalitet grejanja i ostale poremećaje, izuzev curenja vode. Prilikom podnošenja reklamacije, potrebno je dostaviti podatke o tačnoj adresi za koju ulaže reklamaciju (ulica, kućni broj i broj stana), kao i podatke o podnosiocu reklamacije..
Preporučujemo gledateljki da bude uporna u pozivima jer se u početku grejne sezone javlja veliki broj građana.