Objavljeno: 08.09.2022. 14:18 Izmenjeno: 08.09.2022. 14:18

Ledine – Gledalac pita kada će biti otvoren klub penzionera na Ledinama, koji je već tri godine zatvoren zbog renoviranja. Kako navodi, renoviranje je završeno pre mesec dana i njega interesuje da li će se klub otvoriti i kada. (Mirko)   Beokom će proveriti sa nadležnima i, po dobijanju povratnih informacija, gledaoca ćemo obavestiti o […]

Ledine – Gledalac pita kada će biti otvoren klub penzionera na Ledinama, koji je već tri godine zatvoren zbog renoviranja. Kako navodi, renoviranje je završeno pre mesec dana i njega interesuje da li će se klub otvoriti i kada. (Mirko)

 

Beokom će proveriti sa nadležnima i, po dobijanju povratnih informacija, gledaoca ćemo obavestiti o odgovoru.

 

 

Zemun, Krajiška 35-36 – Gledateljka iz Zemuna moli da se zameni ili popravi ležeći policajac, koji je ulegao i nema funkciju, a nalazi se u blizini škole. (Mara)

 

Odgovor JP „Putevi Beograda“ nalazi se u nastavku:

Obaveštavamo Vas da će Nadzorni organ JP „Putevi Beograda“ obići predmetnu ulicu i, ukoliko prijava bude opravdana, izdati nalog izvođaču radova da se na predmetnoj lokaciji obnovi tehničko sredstvo za usporavanje saobraćaja u skladu sa rešenjem za tehničko regulisanje saobraćaja i evidencijom JKP „Beograd put”, na teret sredstava redovnog održavanja JP „Putevi Beograda”.

 

 

Palilula, Krnjača, Azanjska – Gledateljka pita da li u ovoj ulici, koja je veoma prometna, mogu da se postave ležeći policajci. (Mileva)

 

Pitanje gledateljke Mileve Beokom je uputio Sekretarijatu zasaobraćaj, kako bi stručne službe ovog gradskog sekretarijata proverile stanje na terenu, preduzele mere u okviru svojih nadležnosti i obavestile nas o odgovoru.

 

 

Palilula, Borča, Zrenjaninski put 169 a – Gledateljku je Infostan tužio za neplaćene račune iz 1998. godine. Javni  izvršitelj je odgovorio da obustavlja postupak, ali Infostan i dalje potražuje 124.000 dinara. (Darinaka)

 

Kako su nam odgovorili iz JKP „Infostan tehnologije“, traženi podaci odnose se na drugo fizičko lice, a ne na gledateljku koja se obratila u programu.

Imajući u vidu odredbe važećeg Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, navedene podatke može zatražiti lice na koje se vodi nepokretnost. Za sva pitanja o postupku prinudne naplate korisnici se mogu obratiti na mejl adresu: prinudnanaplata@infostan.rs, putem Besplatnog pozivnog centra JKP „Infostan tehnologije“ 0800 011 018 ili lično.

 

 

Gledateljka  pita da li će Republički fond za zdravstveno osiguranje moći da joj refundira operaciju žute mrlje na oku. Čekala je godinu dana na operaciju na klinici i nije joj bilo zakazano. (Ljiljana)

 

Odgovor smo juče objavili u programu, a danas ćemo ga dopuniti, informacijama koje su nam dostavili iz Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje:

 

Članom 205. st. 1. i 2. Zakona o zdravstvenom osiguranju propisano je da zdravstvenim ustanovama, privatnoj praksi i drugim pravnim licima sa kojima nije zaključen ugovor povodom ostvarivanja prava na zdravstvenu zaštitu mogu se iz sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja platiti samo zdravstvene usluge pružene osiguranim licima pri ukazivanju hitne medicinske pomoći, po cenama utvrđenim aktom o cenama zdravstvenih usluga.

Ako je osigurano lice snosilo troškove za pruženu hitnu medicinsku pomoć u zdravstvenoj ustanovi, privatnoj praksi i drugom pravnom licu sa kojima nije zaključen ugovor povodom ostvarivanja prava na zdravstvenu zaštitu, ima pravo na naknadu plaćenih troškova iz sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja do iznosa cene pružene zdravstvene usluge utvrđene aktom o cenama zdravstvenih usluga.

Na osnovu navedenog proizilazi da ukoliko lice plati za pruženu hitnu medicinsku pomoć u privatnoj praksi, ima pravo na naknadu plaćenih troškova iz sredstava obaveznog zdravstvenog osiguranja po cenama koje su ugovorene sa zdravstvenim ustanovama sa kojima je Republički fond zaključio ugovor.

Hitna medicinska pomoć, u skladu sa članom 60. st. 1. i 2. Zakona o zdravstvenom osiguranju jeste neposredna-trenutna medicinska pomoć koja se pruža da bi se izbeglo dovođenje osiguranog lica u životnu opasnost, odnosno nepopravljivo oštećenje njegovog zdravlja ili smrt.

Pod hitnom medicinskom pomoći, podrazumeva se i medicinska pomoć koja se pruži u roku od 12 sati od momenta prijema osiguranog lica u zdravstvenu ustanovu, odnosno privatnu praksu da bi se izbeglo dovođenje osiguranog lica u životnu opasnost, odnosno nepopravljivo oštećenje njegovog zdravlja ili smrt.

Opravdanost pružene hitne medicinske pomoći po zahtevu osiguranog lica za refundaciju troškova operacije žute mrlje utvrđuje nadležna lekarska komisija Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje.

Zahtev za refundaciju se podnosi u filijali gde je lice obavezno zdravstveno osigurano lice uz dostavljanje medicinske i računske dokumentacije (fiskalni račun i račun na ime i prezime) u originalu.

O osnovanosti zahteva odlučivaće filijala rešenjem na osnovu sprovedenog upravnog postupka.

Za rešavanje problema nemogućnosti osiguranog lica da godinu dana zakaže operaciju na Očnoj klinici možete da se obratite Ministarstvu zdravlja koje je nadležno za organizaciju rada zdravstvene službe.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Sreda
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Četvrtak
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana