Objavljeno: 10.02.2022. 14:05 Izmenjeno: 10.02.2022. 14:05

Zemun, Sremskih boraca 71/stan 4 – od početka grejne sezone 30% grejnih tela ne radi. Intervencijom ekipa toplana (na početku sezone),  utvrđeno je da postoji  kvar u podstanici koji može da se otkloni tek pošto grejna sezona prođe. Ujedno su korisnici obavešteni da mogu da podnesu zahtev za umanje računa jednak procenatu nefunkcionalnosti grejnih tela […]

Zemun, Sremskih boraca 71/stan 4 – od početka grejne sezone 30% grejnih tela ne radi. Intervencijom ekipa toplana (na početku sezone),  utvrđeno je da postoji  kvar u podstanici koji može da se otkloni tek pošto grejna sezona prođe. Ujedno su korisnici obavešteni da mogu da podnesu zahtev za umanje računa jednak procenatu nefunkcionalnosti grejnih tela (30%). Od podnošenja zahteva nije sigao odgovor. Kome da se obrate da bi rešili problem oko refundacije računa? (Dragana)

 

Gledateljki smo 9. februara dostavili odgovor JKP „Beogradske elektrane“, a u nastavku se nalazi dopuna odgovora, koji su iz ovog preduzeća dostavili Sekretarijatu za energetiku kao nadležnom sekretarijatu:

 

Obaveštavamo Vas da je korisnik iz Sremskih boraca 71, stan 4 uputio nekoliko reklamacija tokom grejne sezone 2021/2022. Sve reklamacije su se odnosile na negrejanje pojedinih grejnih tela, na koje su ekipe JKP „Beogradske elektrane“ reagovale u najkraćem mogućem roku odzračivanjem i dopunjavanjem instalacije.

Da bi korisnik stekao pravo na bonifikaciju, neophodno je da postoje merenja temparatura iz prostorija i da temperature budu ispod propisanih Odlukom  („Službeni list grada Beograda“ br. 43/07, 43/07, 2/11, 29/14, 19/17, 26/19, 101/19 i 65/20),   ili da bude isključen zbog neke havarije ili kvara koji traje neko vreme u kontinuitetu. I u jednom i u drugom slučaju mi nastojimo da kvar što brže saniramo,  a za to vreme korisnik dobija umanjenu cenu grejanja.

U ovom slučaju nije bilo nikakvog kvara, niti obustave isporuke toplotne energije, tako da nema osnova za odobrenje bonifikacije.

Dana 8.2.2022. godine izršeno je merenje temperature vazduha u stanu korisnika i sačinjen je zapisnik, iz koga se vidi da su temperature vazduha iznad temperatura propisanih Odlukom, tako da nema osnova za odobrenje bonifikacije.

 

Zemun, Batajnica, Braće Vojinovića 5 – Gledateljka navodi da je prošlo nekoliko godina od kako su podneli zahtev za uknjiženje objekta, ali do danas nije ništa urađeno. Da li postoji mogućnost da se ubrza proces uknjižbe objekta, da bi mogli da rešavaju i predmete kod drugih službi? (Branka)

 

Iz Republičkog geodetskog zavoda odgovorili su da broj predmeta koji je gledateljka dostavila nije bio zahtev za uknjižbu i zahtev pod navedenim brojem je rešen. Izvršena je provera i po broju katastarske parcele 1883/4 KO Batajnica i konstatovano da na istoj nema evidentiranih zahteva.

Kako bi gledateljka upisala pravo vlasništva potrebno je da putem aplikacije Republičkog geodetskog zavoda eZakazivanje – Republički geodetski zavod (rgz.gov.rs)  zakaže prijem u SKN Zemun i podnese zahtev za uknjižbu sa neophodnom dokumentacijom.

Oni navode i to da je, kako bi službe Republičkog geodetskog zavoda mogle uvek da pruže tačne informacije i kako gledaoci ne bi stekli pogrešan utisak da su dovedeni u zabludu, potrebno da uvek dostave ispravan broj predmeta, naziv Službe za katastar nepokretnosti u kojoj je zahtev predat, kao i ime podnosioca zahteva.

Čukarica, DZ „DR Simo Milošević“, Ogranak Žarkovo – Gledalac pita da li u ambulanti u Žarkovu može da se otvori očno odeljenje, pošto je na Banovom brdu nemoguće doći na red za pregled. (Slavoljub)

 

Pitanje našeg gledaoca prosledili smo nadležnim službama kako bi razmotrile mogućnost realizacije ovog zahteva i obavestile nas o odgovoru.

 

Gospođi je muž preminuo 2020. godine, a na njegovom tekućem računu je ostao novac. Može li ona da raspolaže ovim novcem i pod kojim uslovima? (Jelena)

 

Za rešavanje ovog pitanja neophodno je da se naša gledateljka Jelena lično obrati banci u kojoj je otvoren tekući račun na kome su ostala novčana sredstva, kako bi dobila sve potrebne informacije.

 

Palilula, Višnjička banja, Slanački put 78G – Stanari zgrade plaćaju utrošak ekektrične energije sve vreme po visokoj tarifi, jer nemaju noćnu jeftiniju struju. Da li neko od nadležnih može da reaguje? (Branka)

 

Iz preduzeća Elektrodistribucija Srbije doo Beograd dostavili su nam sledeći odgovor:

 

Postupajući po reklamaciji da stanari na adresi Slanački put 78g u Višnjičkoj banji plaćaju utrošak električne energije po višoj tarifi, te da nemaju nižu tarifu, odmah je formiran nalog za proveru mernih mesta, po kom su radnici Elektrodistribucije izašli na adresu dana 09.02.2022. godine.

Tom prilikom utvrđeno je da su za obračunski period od 03.01.2022. do 03.02.2022. godine svi korisnici električne energije uredno očitani i da je zabeležena potrošnja po nižoj tarifi, odnosno da su svi merni uređaji ispravni

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
Sumaglica

Trenutna temperatura 5°C

Sumaglica

Nedelja
Moguća kiša

Max: 6°C
Min: 4°C

Moguća kiša

Vremenska prognoza za 5 dana