Objavljeno: 02.02.2022. 14:41 Izmenjeno: 02.02.2022. 14:41

Vidikovac –  Gledateljka je dobila dioptriju u ambulanti na Kanarevom brdu i kupila je naočare, ali joj ne odgovaraju. Žalila se optičaru koji je vratio kod oftamologa, a on je naknadnom proverom potvrdio dioptriju. Gledateljka odlazi nazad u istu optičarsku radnju, u kojoj joj sada traže još novca da joj srede stakla. Ona misli da […]

Vidikovac –  Gledateljka je dobila dioptriju u ambulanti na Kanarevom brdu i kupila je naočare, ali joj ne odgovaraju. Žalila se optičaru koji je vratio kod oftamologa, a on je naknadnom proverom potvrdio dioptriju. Gledateljka odlazi nazad u istu optičarsku radnju, u kojoj joj sada traže još novca da joj srede stakla. Ona misli da su pogrešili u optičarskoj radnji i pita ko može da je zaštiti. (Milica)

 

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija vodi Nacionalni registar potrošačkih prigovora (NRPP), u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Ovo je informatička platforma koja potrošačima omogućava da se informišu o svojim pravima, kao i to da podnesu prigovor u slučaju da smatraju da su njihova potrošačka prava povređena.

 

NRPP pruža mogućnost onlajn podnošenje prigovora, sa ciljem da se potrošačima na efikasan način pruži podrška u zaštiti njihovih prava. Neophodno je da potrošač na zvaničnom sajtu Nacionalnog registra potrošačkih prigovora (zapotrosace.gov.rs) u nekoliko koraka popuni formular:

–        unosom podataka o sebi (kako bi se dobila povratna informacija);

–        obrazloženjem u čemu se sastoji njegov/njen zahtev;

–        unosom podataka o trgovcu ukoliko podnosi prigovor na kupljenu robu ili uslugu;

–        biranjem udruženja za zaštitu potrošača koje će postupiti po podnetom prigovoru.

 

Ukoliko naša sugrađanka nema mogućnost podnošenja prigovora putem informatičke platforme Nacionalnog registra potrošačkih prigovora, može se obratiti nekom od sledećih Udruženja za zaštitu potrošača:

–        Udruženje Zaštita potrošača, 011/241-5485, 069/241-5485;

–        Centar potrošača Srbije, 011/312-0444, 011/312-2102;

–        Nacionalna organizacija potrošača Srbije, 011/404-6300, 011/404-6301, 011/404-6302.

 

Novo bežanijsko groblje – Gledaoca interesuje šta se dešava sa kapelama na Novom Bežanijskom groblju kod okretnice linije 65, koje su napravljene pre 10 godina i ne koriste se. (Veljko)

 

Pitanje našeg gledaoca prosledili smo JKP „Pogrebne usluge“ i o odgovoru ćemo ga obavestiti po prijemu povratne informacije.

 

Čukarica, Žarkovo, Jovana Dučića – Gledalac navodi da je oko Ulice Jovana Dučića ostalo nezavršeno oko 30 metara asfalta i pita kada će to biti urađeno. (Slavoljub)

 

Iz Gradske opštine Čukarica odgovorili su da na predmentnoj lokaciji, na delu neasfaltirane Ulice Jovana Dučića u Žarkovu, nisu rešeni imovinsko-pravni odnosi. Trasa kojom put treba da prođe i o kojoj gledalac govori je privatna imovina fizičkih lica, te stoga nije moguće izvoditi radove.

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda rešava prethodna pitanja vezana za imovinu, nakon čega će moći da se pristupi projektovanju i izvođenju radova na asfaltiranju.

 

Ripanj, naselje Čaršija (sa avalske strane) – meštani su sve uradili svojim sredstvima – obezbedili vodu, rasvetu, stubove za električnu energiju. Imaju problem sa time što nemaju trotoare. Da li neko može da reaguje? (Milica)

 

Iz Sekretarijata za saobraćaj mole gledateljku da precizira zahtev, s obzirom na to da iz zahteva nije jasno da li se zahtev odnosi na deonicu duž Avalskog puta ili na slepu ulicu u naselju Čaršija.

 

Oni navode da je ovaj sekretarijat nadležan za tehničko regulisanje saobraćaja, pa je i izgradnja nedostajućih elemenata puta predmet aktivnosti Sekretarijata za saobraćaj samo u situacijama kada je u funkciji  tehničkog regulisanja. Po pravilu su u pitanju adaptacije saobraćajnih površina koje su manjeg obima i sprovode se u cilju boljeg usmeravanja saobraćajnih tokova na raskrsnicama, bezbednijih i preglednijih pešačkih prelaza i kraćeg zadržavanja pešaka na kolovozu. U skladu sa tim, Sekretarijat za saobraćaj raspolaže sa značajno nižim budžetom u odnosu na institucije koje se bave izgradnjom puteva, odnosno infrastrukturnih objekata linijskog tipa (na primer trotora na dužem potezu ulice da bi se obezbedio kontinuitet kretanja pešaka i sl.).

 

Voždovac, Beli potok, Braće Jakovljević – Kada će žitelji ove ulice dobiti kante za reciklažu? (Zorica)

 

U JKP „Gradska čistoća“ navode kako ovo preduzeće konstantno radi na tome da se sugrađanima poboljša usluga odnošenja otpada, ali i da se što veći broj sugrađana uključi u proces reciklaže. U predhodnoj godini podeljeno je 11.000 plavih PVC kanti domaćinstvima sa individualnom izgradnjom i time uključeno u proces reciklaže.

 

Sva domaćinstva koja imaju zelenu PVC kantu u narednom periodu dobiće i plavu kantu za odlaganje reciklabilnog otpada. Cilj preduzeća je da svako domaćinstvo poseduje i zelenu i plavu PVC kantu za komunalni i reciklažni otpad.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Ponedeljak
Pretežno oblačno

Trenutna temperatura 5°C

Pretežno oblačno

Utorak
Pretežno sunčano

Max: 12°C
Min: 5°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana