Objavljeno: 24.06.2021. 11:13 Izmenjeno: 24.06.2021. 11:54

Grocka, Hajduk Veljkova 3.deo – Gledateljka se žali da je pritisak vode jako slab i da vode ima samo sat vremena dnevno. Pita kada će ovaj problem biti rešen. (Gordana) Iz GO Grocka su nam odgovorili sledeće: Ulica H. Veljka treći deo, nalazi se  na trećoj visinskoj zoni  gde je uglavnom vikend naselje  u kojoj […]

Grocka, Hajduk Veljkova 3.deo – Gledateljka se žali da je pritisak vode jako slab i da vode ima samo sat vremena dnevno. Pita kada će ovaj problem biti rešen. (Gordana)

Iz GO Grocka su nam odgovorili sledeće:

Ulica H. Veljka treći deo, nalazi se  na trećoj visinskoj zoni  gde je uglavnom vikend naselje  u kojoj u letnjem periodu inače i godinama unazad  slab pritisak zbog malog kapaciteta vodoizvorišta kao i zbog  velike potrošnje u nižim zonama. Ono što ćemo preduzeti kao prinudne mere a kako bismo obezbedli i  ravnomerno raspodelili vodu na sve potrošače jesu restikcije  koje će biti na snazi  u letnjem periodu a o samom početku restikcija i režimu, tj rasporedu, možete se informisati na našem sajtu , na plakatima koje će biti postavljene na autobuskim stajalištama u naselju Grocka  kao i na  loklanom radio „puls“ .

Nedeljka Gvozdenovića, Bežanijska Kosa – gledateljka se žali na broj službenika u pošti, radi samo jedna službenica tokom celog radnog vremena. Pita zbog čega nema više službenika? (Radojka)

Iz JP Pošte Srbije odgovaraju sledeće:

U pošti u ulici Nedeljka Gvozdenovića, koja do 31. avgusta radi po letnjem radnom vremenu od 9 do 16 časova radnim danom, aktivna su dva šaltera u većem delu radnog vremena.

Dešava se da u toku dana i meseca dinamika tražnje za poštanskim uslugama, kao i opterećenje šaltera trpe velike oscilacije. Zato molimo korisnike da imaju u vidu da postoji nekoliko perioda u kojima se broj korisnika u poštama višestruko uvećava – posebno u danima kada građani plaćaju račune, kao i kada se vrše isplate penzija i socijalnih davanja.

Ističemo da se zahtevi korisnika zadovoljavaju uz izuzetno zalaganje zaposlenih, i žao nam je ukoliko su periodi čekanja u navedenim situacijam eventualno duži od očekivanog.

Gledateljka ima nepokretnog muža koji u DZ Voždovac ne može tri meseca da dobije uput za gastroenterologa i neurologa. Pita kome da se obrati? (Vojimirka)

U vezi sa dostavljenim pitanjem Studija „B“ –  „5 pitanja 5 odgovora“, koje se odnosi na zakazivanje specijalističkih pregleda kod gastroenterologa i neurologa na višem nivou zdravstvene zaštite, obaveštavamo Vas sledeće:

U skladu sa opisom procesa rada u Integrisanom zdravstvenom informacionom sistemu Republike Srbije, kreiranje termina za prijem pacijenata vrši svaka ustanova za sebe, shodno kapacitetima. Pri kreiranju uputa za pacijente, lekari u domu zdravlja koriste termine u sistemu koji su u datom trenutku odobreni i slobodni u zdravstvenim ustanovama višeg nivoa zdravstvene zaštite.

Kako je u nadležnosti izabranog lekara kompletno zdravstveno stanje pacijenta, koji obavlja preglede i dijagnostiku, određuje način i vrstu lečenja, prati tok lečenja i usklađuje mišljenja i predloge za nastavak lečenja osiguranog lica, to se pacijent za sva pitanja i savete javlja svom izabranom lekaru.

Sopot –  gledalac se žali na rasulo u pošti, računi kasne, u pošti kažu da nemaju dovoljno kadrova. Kome da se obrati? (Dejan)

Iz JP Pošte Srbije su nam odgovorili:

JP „Pošta Srbije“ se zahvaljuje gledaocu iz Sopota na ukazanoj situaciji i obaveštava da su od vikenda na području pošte Sopot dodatno angažovana dva poštara i jedan dostavljač. Angažovanje dodatnog broja zaposlenih nastavljeno je i ove sedmice.

I ovom prilikom ističemo da se zahtevi korisnika zadovoljavaju uz izuzetno zalaganje zaposlenih.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Utorak
Vedro

Trenutna temperatura -5°C

Vedro

Sreda
Malo i umereno oblačno

Max: 0°C
Min: -5°C

Malo i umereno oblačno

Vremenska prognoza za 5 dana