Grocka, Hajduk Veljkova 3.deo – Gledateljka se žali da je pritisak vode jako slab i da vode ima samo sat vremena dnevno. Pita kada će ovaj problem biti rešen. (Gordana)
Iz GO Grocka su nam odgovorili sledeće:
Ulica H. Veljka treći deo, nalazi se na trećoj visinskoj zoni gde je uglavnom vikend naselje u kojoj u letnjem periodu inače i godinama unazad slab pritisak zbog malog kapaciteta vodoizvorišta kao i zbog velike potrošnje u nižim zonama. Ono što ćemo preduzeti kao prinudne mere a kako bismo obezbedli i ravnomerno raspodelili vodu na sve potrošače jesu restikcije koje će biti na snazi u letnjem periodu a o samom početku restikcija i režimu, tj rasporedu, možete se informisati na našem sajtu , na plakatima koje će biti postavljene na autobuskim stajalištama u naselju Grocka kao i na loklanom radio „puls“ .
Nedeljka Gvozdenovića, Bežanijska Kosa – gledateljka se žali na broj službenika u pošti, radi samo jedna službenica tokom celog radnog vremena. Pita zbog čega nema više službenika? (Radojka)
Iz JP Pošte Srbije odgovaraju sledeće:
U pošti u ulici Nedeljka Gvozdenovića, koja do 31. avgusta radi po letnjem radnom vremenu od 9 do 16 časova radnim danom, aktivna su dva šaltera u većem delu radnog vremena.
Dešava se da u toku dana i meseca dinamika tražnje za poštanskim uslugama, kao i opterećenje šaltera trpe velike oscilacije. Zato molimo korisnike da imaju u vidu da postoji nekoliko perioda u kojima se broj korisnika u poštama višestruko uvećava – posebno u danima kada građani plaćaju račune, kao i kada se vrše isplate penzija i socijalnih davanja.
Ističemo da se zahtevi korisnika zadovoljavaju uz izuzetno zalaganje zaposlenih, i žao nam je ukoliko su periodi čekanja u navedenim situacijam eventualno duži od očekivanog.
Gledateljka ima nepokretnog muža koji u DZ Voždovac ne može tri meseca da dobije uput za gastroenterologa i neurologa. Pita kome da se obrati? (Vojimirka)
U vezi sa dostavljenim pitanjem Studija „B“ – „5 pitanja 5 odgovora“, koje se odnosi na zakazivanje specijalističkih pregleda kod gastroenterologa i neurologa na višem nivou zdravstvene zaštite, obaveštavamo Vas sledeće:
U skladu sa opisom procesa rada u Integrisanom zdravstvenom informacionom sistemu Republike Srbije, kreiranje termina za prijem pacijenata vrši svaka ustanova za sebe, shodno kapacitetima. Pri kreiranju uputa za pacijente, lekari u domu zdravlja koriste termine u sistemu koji su u datom trenutku odobreni i slobodni u zdravstvenim ustanovama višeg nivoa zdravstvene zaštite.
Kako je u nadležnosti izabranog lekara kompletno zdravstveno stanje pacijenta, koji obavlja preglede i dijagnostiku, određuje način i vrstu lečenja, prati tok lečenja i usklađuje mišljenja i predloge za nastavak lečenja osiguranog lica, to se pacijent za sva pitanja i savete javlja svom izabranom lekaru.
Sopot – gledalac se žali na rasulo u pošti, računi kasne, u pošti kažu da nemaju dovoljno kadrova. Kome da se obrati? (Dejan)
Iz JP Pošte Srbije su nam odgovorili:
JP „Pošta Srbije“ se zahvaljuje gledaocu iz Sopota na ukazanoj situaciji i obaveštava da su od vikenda na području pošte Sopot dodatno angažovana dva poštara i jedan dostavljač. Angažovanje dodatnog broja zaposlenih nastavljeno je i ove sedmice.
I ovom prilikom ističemo da se zahtevi korisnika zadovoljavaju uz izuzetno zalaganje zaposlenih.