Pohorska – dečiji park, loš mobilijar pa gledateljka pita kada će se srediti? (Ljilja)
Iz JKP Zelenilo Beograd su nam odgovorili sledeće:
JKP „Zelenilo-Beograd“, Beograd se bavi održavanjem oko 3.000 hektara javnih zelenih površina (parkovi, skverovi, ulični travnjaci, rekreativni kompleksi, zelenilo stambenih naseLja, delimično uređene površine…) na teritoriji deset gradskih opština. U Programu redovnog održavanja našeg Preduzeća nalazi se više od 1300 dečjih igrališta, 400 sportskih terena, 100 teretana na otvorenom i mnogi drugi sadržaji.
Igralište u Pohorskoj ulici, je obuhvaćeno Programom redovnog održavanja JKP „Zelenilo-Beograd“, Beograd. Igralište jeste starog tipa, ali su rekviziti ispravni i igralište je u funkciji. Na igralištu se redovno sprovode sve mere koje spadaju u tekuće održavanje zelenih površina (košenje, čišćenje, popravka rekvizita za igru dece i sl.).
U JKP „Zelenilo-Beograd“ postoji zahtev za sanaciju ovog igrališta, ali ona nije u planu za ovu godinu, imajući u vidu da JKP „Zelenilo-Beograd“, Beograd svakodnevno dobija desetine zahteva za sanaciju zelenih površina i da su budžetska sredstva ograničena. Odluka o tome da li će sanacija neke površine biti uvrštena u godišnji plan realizacije donosi se u odnosu na stepen oštećenosti, utvrđene prioritete i finansijske mogućnosti kojima Grad Beograd raspolaže.
Putem SMS-a gledalac je obavešten da ima pravo na popust od 20-70% u Planeta sportu. Kada je otišao u prodavnicu mogao je da ostavri pravo na popust od 20% i to samo ako kupi dva proizvoda. Zašto su popusti u prodavnicama uslovljeni ( kupovinom dva proizvoda, plaćanjem na rate karticama određenih banaka itd). (Slavko)
S obzirom da ovo nije pitanje komunalnog karaktera, preporučujemo gledaocu da se za zaštitu svojih prava obrati Ministarstvu trgovine,turizma i telekomunikacija – Sektoru za zaštitu potrošača , Nemanjina 22-26, tel. 0800-103-104 i 011/3616-623.
Gledateljka je zahtev za uknjiženje podnela geodetsom zavodu 2018. godine. U pitanju je opština Voždovac. Pokušala je u međuvremenu da sazna nešto o predmetu ali bezuspešno. (Jana)
Republički geodetski zavod je uspostavio servis za upite građana o pojedinačnim predmetima.
Provera statusa predmeta: http://www.rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/ezakazivanje. Da bi se proverio status predmeta, uz broj predmeta potrebno je naznačiti i opštinu na kojoj se nalazi nepokretnost.
Takođe, informacije o predmetu gledateljka može dobiti i pozivanjem info centra na sledeće brojeve telefona:
011 63 55 600 , 011 63 55 601, 011 63 55 602 , 011 63 55 603 , 011 63 55 604
Primedbe na rad službi katastra moguće je poslati korišćenjem sledećeg formulara: http://www.rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/eprimedbe-na-rad-katastra.
Živko Lukić – Gledalac je uputio pohvalu za RGZO – rešenje koje je došlo posle 11 godina, odnosno odbačen je zahtev zbog ne postojanja legitimiteta.
Beokom će pohvalu gledaoca proslediti nadležnim službama Republičkog geodetskog zavoda.