Gledateljka je 11.05.2019. godine kupila televizor u „Tehnomaniji“. Prvi kvar bio je 17.03. ove godine kada je servis prihvatio reklamaciju. Posle 40 dana od dana preuzimanja televizora iz servisa, televizor se ponovo pokvario. Televizor je 27.04. odnet u prodavnicu , a juče su ljudi iz servisa porukom obavestili gledatljku da ne prihvataju reklamaciju (broj reklamacije je 4200501). Šta da radi gledateljka s obzirom na to da garancija ističe 11.05.2020. odnosno za par dana? (Ljiljana)
Gledateljka može da se obrati Tržišnoj inspekciji, broj telefona je 011/2699 610.
A Zaštitnik potrošača kaže sledeće: Važno je da znate da garancija trgovca predstavlja njegovo voljno proširenje odgovornosti. Vi i dalje imate zakonsko pravo da za robu sa nedostatkom zahtevate popravku ili zamenu u roku od dve godine od kupovine (iako na garantnom listu stoji godinu dana). U roku od šest meseci od dana kupovine, u slučaju kvara ili oštećenja (nesaobraznosti), imate pravo da zahtevate zamenu proizvoda, umanjenje cene ili povraćaj novca (raskid ugovora), dok je popravka moguća isključivo i samo ako se s istom složite.