Gledateljka smatra da su službenici u poštama jako neljubazni, i to Stari Merkator, Pohorska, Glavna u Zemunu. Takođe, rade po dva šaltera na 10.000 stanovnika, kolone ljudi su velike, pa ljudi ne stižu da plate račune i da podignu penziju. Da li postoji mogućnost da se reše ogromni redovi ljudi ispred Pošte. (Dragica)
Iz Službe za odnose s javnošću Pošte Srbije odgovaraju:
Rad pošta je trenutno organizovan u skladu sa proglašenim vanrednim stanjem, i u skladu sa planom rada u vanrednom stanju koji podrazumeva i upravljanje ljudskim resursima, čiji su zdravlje i bezbednost, takođe priorit. Kao društveno odgovorna kompanija i u skladu sa merama Vlade Republike Srbije, obezbedili smo kontinuitet pružanja usluge u novonastaloj situaciji i preduzeli sve mere kako bismo zaštitili zdravlje i bezbednost zaposlenih i korisnika.
Tajkođe, ograničen je broj korisnika u šalter salama, na broj aktivnih šaltera, gde je obavezno socijalno distanciranje od dva metra, a red je moguće formirati van šalter sale.
U pošti broj 11070 Beograd 27 (General Ždanova 2, bivša Pohorska ulica) aktivno je 8 šaltera.
U pošti broj 11075 Beograd 97 (u Starom Merkatoru) je aktivno 2 šaltera.
U pošti broj 11080 Beograd 80 (Glavna ulica u Zemnunu) je aktivno 8 šaltera.
Pošta Srbije postupa odgovorno u svemu u skladu sa preporukama nadležnih i planom rada u vanrednom stanju, kao i raspoloživim ljudskim resursima, budući da smo bez odlaganja postupili u skladu sa Preporuka za organizovanje rada u javnim upravama i državnim institucijama od 18.03.2020. godine, i deo zaposlenih koji predstavljaju osetljiv deo populacije, kao i majke dece do 12 godina, nismo radno angažovali.
Takođe, skrećemo pažnju da je sa današnjim danom na teritoriji Republike Srbije korisnicima na raspolaganju 1.377 pošta, te da je tokom trajanja vanrednog stanja obezbeđen kontinuitet u pružanju poštanskih usluga, a pored svih otežavajućih okolnosti maksimalno se izlazilo u susret korisnicima.