Vesić najavio tužbu protiv RTS-a, Đilas hoće medijski mrak Tanjug, Studio B,Beta

PolitikaPolitika Pocetna 06. 03. 2018. 14:42:36

Član Predsedništva SNS Goran Vesić najavio je da priprema tužbu protiv RTS-a nakon što mu je utišavan ton tokom gostovanja u emisiji, u kojoj je učestvovao kao predstavnik liste „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beorgad“.

vesic-greb-stb-0403

Time je osporeno pravo građana da čuju informacije, istakao je Vesić i dodao da je podatak o tome koliko je novca Dragan Ðilas ukrao nešto što svi treba da čuju.

Vesić ističe da je bio zapanjen tim postpukom, te da mu se to nikada nije desilo ni u jednom gostovanju od 2003. godine od kada se bavi politikom.

„To jedino mogu da tumačim kao zlu nameru jer znam da su još tokom emisije bili upozoreni šta se desilo i nisu ništa uradili po tom pitanju. Kao što znate to je lako moglo da se popravi i tokom emisije i tokom reklama“, rekao je Vesić novinarima.

Upitan za odluku Dragana Ðilasa da određenim medijima ne dozvoli ulazak u izborni štab, kao ni na danas održanu konferenciju za novinare, Vesić je rekao da je to samo pokazatelj kako bi medijska slika izgledala ako bi Ðilas bio na vlasti.

Vesić je podvukao da mediji imaju prava da postavjaju pitanja i da su takvi postupci nedopustivi.

„On hoće da uređuje medije, a svi mediji osim javnog servisa imaju pravo na svoju uređivačku politiku i kao što se nama ne sviđa šta pišu N1 i Danas oni na to imaju pravo kao što to pravo ima i Pink. Ðilas pokazuje da bi u Srbiji, ako bi on bio na vlasti, vladao medijski mrak, a danas vlada medijski haos, piše ko šta hoće i kako hoće“, rekao je Vesić.

Predstavnicima pojedinih medija danas je ponovo zabranjeno prisustvovanje konferenciji za novinare liste „Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju“, na kojoj je govorio Dragan Ðilas.

Novinarima nije poznato ko je sve od medija došao na pres konferenciju, a u izbornoj noći pristup je onemogućen televizijskim kućama Pink, Hepi i Studio B, kao i listovima Alo, Informer i Srpski telegraf.

RTS sproveo analizu Vesićevog gostovanja u Upitniku, traži dodatne nalaze REM-a i stručnjaka

Radio-televizija Srbije (RTS) saopštila je danas da je uradila stručnu analizu emisija „Upitnik“, emitovanih tokom kampanje za beogradske izbore 27. februara i 1.marta, posle navoda da je gradskom menadžeru Beograda i funkcioneru Srpske napredne stranke (SNS) Goranu Vesiću smanjen ton tokom obraćanja.

RTS je u saopštenju naveo da je analiza uradjena posle navoda članice Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) Olivere Zekić da je Vesiću tokom gostovanja u tim emisijama, ton smanjen za dva decibela.

Javni servis je zatražio i analizu „priznatih stručnjaka“ za zvuk i zamolio REM da mu dostavi nalaze njegove službe za nadzor i analize.

„Ove analize su potrebne da bi se dobila potpuna slika i utvrdilo da li je u emisiji došlo do ozbiljnog profesionalnog propusta ili nije“, piše u saopštenju.

Članica Saveta REM-a Olivera Zekić uputila je ranije pismo generalnom direktoru Radio-televizije Srbije Draganu Bujoševiću zbog, kako je navela, velikog broja prigovora gledalaca koji u emisiji „Upitnik“ 1. marta nisu mogli da čuju šta govori jedan od učesnika debate, predstavnik liste „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd“ Goran Vesić.

„Služba za nadzor i analizu REM-a postupila je po prigovorima i ustanovila je da su oni tačni, i da je, tokom emisije, režija smanjivala zvuk, dok je Goran Vesić pokušavao da govori“, navela je Olivera Zekić u pismu dostavljeno medijima.

Ona je upitala „u skladu sa kojim pravilnikom, ili možda po čijem nalogu“ je smanjivan ton jednom od gostiju za, kako je navela, čak dva decibela, da bi se bolje čuo drugi kandidat – Dragan Djilas.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Povezane vesti

Vremenski podaci

Četvrtak
Delimično oblačno

Trenutna temperatura 30°C

Delimično oblačno

Petak
Pljusak

Max: 22°C
Min: 20°C

Pljusak

Vremenska prognoza za 5 dana