TV oglašavanje: Gledaoci u Srbiji dnevno vide 2.362 reklame Tanjug

EkonomijaEkonomija Pocetna 09. 08. 2018. 14:37:01

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih tv stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia.

mediji25092014.jpg

 

Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie.

Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.

Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za tv prodaju Top shop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.

Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.

Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink – 93.148, zatim na Prvoj TV – 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Povezane vesti

Vremenski podaci

Ponedeljak
Vedro

Trenutna temperatura 25°C

Vedro

Utorak
Pretežno sunčano

Max: 33°C
Min: 21°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana