Rubrika pet pitanja – pet odgovora

Gradski Servis 19. 05. 2016. 11:07:40

Zemun, Galenika, Ul. Nikole Ribarića 5 – gledateljka pita kome može da se obrati jer joj se „posle digitalizacije“ TV kanali „koče“, kako kaže, i ne može da gleda većinu programa. Ko je zadužen da to kontroliše i popravi?   Problem gledateljke iz Galenike prosledili smo nadležnom republičkom JP Emisiona tehnika i veze (JP ETV) […]

Zemun, Galenika, Ul. Nikole Ribarića 5 – gledateljka pita kome može da se obrati jer joj se „posle digitalizacije“ TV kanali „koče“, kako kaže, i ne može da gleda većinu programa. Ko je zadužen da to kontroliše i popravi?

 

Problem gledateljke iz Galenike prosledili smo nadležnom republičkom JP Emisiona tehnika i veze (JP ETV) na imejl i pored odgovora koji je pročitan u četvrtak, 12. maja, dobili smo i izveštaj ekipe JP ETV

„koja je izvršila merenje i kontrolu kod korisnika. Merenjem su utvrđeni dobri i stabilni uslovi za prijem signala. Problem je, kao i u većini slučajeva, loše rešenje prijema. Korisniku su sugerisana rešenja koja obezbeđuju kvalitetniji i stabilan prijem signala.“

17 Responses to “Rubrika pet pitanja – pet odgovora”

  1. Aleksandra Pašagić kaže:

    Poštovani,
    Vojvođanska ulica na ulazu u Tošin Bunar ( železnička stanica Tošin Bunar) je nedavno proširena na veliku radost stanovnika blokova međutim, semafor je tako podešen da sada imamo značajno veće zastoje iz pravca blokova nego kada je taj deo bio „usko grlo“.
    Molim Vas da utičete na nadležne da isprave očiglednu grešku.

    S poštovanjem

  2. Aleksandar Milunović kaže:

    U ime stanara ul.Prvoboraca br.40,a,b, Rakovica-Kneževac, želeo bi da molim za pomoć u vezi održavanja higijene pomenute ulice od br.40 do ul.Susedrgradske gde postoji parcela ne zna se čije je vlasništvo, veličine oko 15 ari. Ista je zarasla u gusto rastinje i nikada za u proteklih 7 godina nije našao za shodno da to sredi ili održava. Ovo naselje se u mnogome uvećalo u zadnjih nekoliko godina hvala bogu i ima oko 30 dece koja bi mogla tu površinu da koriste za igru. Zato Vas molim da u okviru vaših mogućnosti, utičete na one koji to mogu da učine a ne tražimo puno. Hvala puno unapred…ALeksandar

    • admin kaže:

      Aleksandre, pošaljite vaše pitanje u formi u kojoj je to propisano, a ne u komentare na tekst.Pozdrav

  3. Borjana Vukelic kaže:

    Izvođač radova na Beteksovoj robnoj kući ima dozvolu samo za adaptaciju zgrade bivše robne kuće. Normalno je da on urređuje i prilaze tom objektu. Međutim.on je bespravno zelenu površinu ka zgradi Kozaćinskog br 1 3 prisvojio pretvorio u građevinsko zemljište,nelegalno posekao pet stabala,od kojih lipu staru oko stotinak godina koja je bila ukras ovoga dela grad i prirodni filter prema Požeškoj ulici. Isto tako ugrozio je pomenutu zgradu podizanjem perde sa koje će se slivati malo jača kiša ,kako u stan u suterenu tako i u podrume što će podrivati temelje zgrade.Opštinska i Gradska inspekcija kojoj smo se obraćali prebacuju odgovornost jedni na druge,a mi stanari iz zgrde Kozačinskog bi Vas zamolili da pokušate da utvrdite ko toleriše ovu ne zakonitost.

  4. zorica dora kljajic kaže:

    Postovani,

    Poslednja tri dana sam uzalud pokusavala da dobijem bilo kakvu informaciju od Beogradskih elektrana, zasto mi nemamo bar te toplotne probe, nego se smrzavamo u ledenim stanovima. Prva tri dana je telefon bio nedopustivo i beskonacno zauzet, iako sam bila uporna u zvanju. Danas u nedelju, na telfone koje su dali za kontakt NIKO SE NE JAVLJA, STO JE PO MENI NEDOPUSTIVO DA JEDAN VELIK GRAD SA BROJINIM KORISNICIMA GREJANJA NE MOZE DA DOBIJE TRAZENU INFORMACIJU!??!!
    MI CITAVE GODINE PLACAMO NJIHOVE ASTRONOMSKE RACUNE ZA GREJANJE DA BI SMO SE ZBOG „ZAKONSKOG PROPISA“DRZALI POCETKA GREJNE SEZONE, PA MAKAR SE SVA DECA, STARI…. SVI LJUDI PORAZBOLJEVALI! KAKAV JE TO BEZOBRAZLUK???!!
    MOLIM VAS VI STE NAM JEDINA NADA DA I PETLOVO BRDO OBUHVATE SVOJIM NAVODNIM TOPLIM PROBAMA I OSTAVE NAM TELEFONE NA KOJE MOZEMO UVEK DA IH DOBIJEMO, JER NA TO IMAMO PRAVA, JER IH PLACAMO!!!!!!!!

    PITANJE JE: ZASTO MI IZ ZGRADA U ULICI PETRA JOVANOVICA, NA PETLOVOM BRDU, KONKRETNO BR.1 NISMO OBUHVACENI TOPLIM PROBAMA, KOJE VEOMA ZNACE KADA GREJANJA NEMA I ZASTO NE MOZE DA SE DOBIJE NJIHOV DEZURNI DISPECER NA TELEFONIMA KOJE SU SAMI DALI. ILI JE ZAUZETO ILI SE JAVLJA SAMO AUTOMAT! SKUPO PLACAMO OVAKAV NEMAR!!!!!!!!!!!!!!!

    Hvala vam unapred na pomoci,
    Stanari iz ulice Petra Jovanovica br 1

    Srdacan pozdrav vama u Studiju B i da nema vas niko nam ni u cemu ne bi pomogao

  5. Milan Savic kaže:

    Postovani,

    Pisao sam raznim novinama, beokom servisu, javljao se inspekcijama, gradu ali jos nista da se uradi.

    Naime vec skoro 4 godine kada se ide od Usca prema gradu desna strana mosta je zatvorena zbog neke rupe.

    Ne razumjem i pitam zasto tako vazan most koji spaja sva dijela Beograd, koji je frekventan i automobilima i pjesacima jos nije saniran.

    Kada je ljepo vrijeme ova druga strana mosta je prepuna, i guzva pjesaka i biciklista.

    Zasto se rade neke sporedne ulice u Beogradu manje vazne a ne Brankov most.

    Srdacan pozdrav,

  6. Dejan Dimkovic kaže:

    zivim na vozdovcu, redovan platisa i imam problem. hvala vam unapred na vasem odgovoru. zeleo bi da mi pismo bude javno procitano u emisiji pet pitanja pet odgovora sa punim imenom i prezimenom. racun za struju oktobar koji dolazi za naplatu u novembru uvecan je za 170,14% u odnosu na proslu godinu, procitali su da sam potrosio 986kWh sto je neverovatno mnogo (u proseku trosim oko 400kwh)sa istim potrosacima koje sam imao tada imam ih i sad. ulozio sam zalbu na uvecanu potrosnju 23.IX2016. u pozeskoj na banovom brdu za period 4.VIII-4.IX. tada je i izdat i nalog za ponovno citanje brojila, gde mi je sluzbenik sa saltera rekao da ce citac po nalogu izaci na teren u roku od 6 dana tacnije do 29.IX2016. i da cu po mojoj prijavi dobiti novi racun po novom precitavanju. citac nije izasao nateren po nalogu da se ponovno precita brojilo u tom periodu! vise puta zvao sam telefone 3554387, 3957777 i 3550766. od tada pa do sada prave me nepismenim majmunom, jer na svako moje pitanje nemaju odgovor, jedva cekaju da zavrse razgovor i vrte me u krug na ta tri broja jer ne mogu da mi daju konkretan odgovor! osim da ovaj racun ne treba da platim, jer ce mi stici novi racun samo za period 4.VIII-4.IX . i da nece biti novi racun nalepljen kao dug iz prethodnog perioda na taj obradjeni. sve sto su rekli su samo LAZI i SKIDANjE SA ONE STVARI! sada kada ih nazovem smeju mi se preko telefona a odgovor je koje bre precitavanje po nalogu, redovno vam je struja citana 4.XII, a to sto niste platili prethodni racun, normalno vam je zalepljeno na dug koji imate iz prethodnog perioda i opet me vrte na ona tri telefona.riba smrdi od Aleksandara Antica pa na dole, nije ni cudo sto je milicija usla u EPS. ko moze neradnike da natera da mi precita ponovo brojilo za period na koji sam se zalio i da platim regularnu cenu!? kada je taj zlotvor kao i onaj koji ga je tu postavio sa sve onim koji obojicu stiti pa do antica na kojeg su se svi ugledali odozdole pa nagore. ko je taj sto naredjuje kako ce se naplatiti struja i po kojoj ceni? nek mi objasne pored sve moje muke na brojilu koje ima visu tarifu ( po kilovatu 5.84din. ) i nizu tarifu (po kilovatu 1.46din. ) da mi naplacuje kao da je jednotarifno brojilo po nekoj srednjoj ceni kilovata 6.9din. koja je srednja cena visa od crvene zone a kamoli srednja od ove dve gore navedene? nije ni cudo sto je milicija usla u EPS koji krade nas gradjane, a da na to niko ne obraca paznju. podredjeni ne jebu ministra ni 2% kao ni mene i nemaju nameru da se pojave jer su nedodirljivi kao i prateca sluzba koja ih stiti sistemom zovite ovaj br, a oni drugi zovite ovaj br, pa treci zovi prvi br, i sve ukrug u nedogled, pa ko ce da mi ponovno precita brojilo za period 4.VIII-4.IX ako ne izadje Aleksandar Antic? sta ce biti sa mojim refundiranim racunom po nalogu koji nikako da dospe zbog Aleksandra Antica koji ne zeli da izadje na teren kao ni njegovi podredjeni? moj broj telefona je 064/823-8865 puno bi vam bio zahvalan da mi odgovorite kada ce stici taj racun o kom pricam, kao i na ostala u pismu?

  7. Zlatija Pejcinovic kaže:

    Poštovani, kada možemo očekivati da će problem kanalizacije biti rešen na teritoriji opštine Voždovac? U pitanju je deo između ulice Gospodara Vučica i Sinđelićevog stadiona. Napominjem da priključak postoji u susednom dvorištu i bilo bi izvodljivo iskoristiti to, ali nismo dobili dozvolu. Bitno je naglasiti da u kući imamo bebu kojoj bi trebalo obezbediti humanije uslove za život. Pozdrav, Zlatija. Telefon 060/1628919

  8. Vukica kaže:

    Kome da se obratim za postavljanje stubića na trotoarima? Konkretno u Braničevskoj ulici između Hadži Melentijeve i Internacionalnih brigada i kod Karađorđevog parka, deo iznad Skerlićeve ulice. Hvala.

  9. Zoran Luburic kaže:

    Postovanje ,
    Zivim u Sutjeskoj ulici 1. Krnjaca I imamo jedan problem pre par godina Beograd pur je radio ulicu i asfaltirao ju je ali nije do kraja posto je jedan deo pri kraju uice izlaz u Kotez ostao ne asfaltiran i sada posle zime to su postale velike rupe i sve teze je prolaziti ovih godina smo mi komsije skupljali novac i nasipali ali dokle tako dali ima mogucnosti da nam se to zavrsi da nebi isli makadamom
    Hvala

  10. Veljković Živan kaže:

    Predsednik sam Skuoštine zgrade u Paunovoj ulici br39 Voždovac. To je stambena zgrada sa 14 spratova i 56 stanova. Održava nas Gradsko stambeno i to vrlo neodgovorno. Za svaki kvar moramo nekoliko puta zvati
    kol-centar a i pismeno podneti zahtev da dođu da otklone kvar, i to se priteže i po nekoliko meseci. Popravak centralne ventilacijue čekali smo skoro godinu dana, popravak stepenišnih LED svetala skoro tri meseca a lift nam je isključen 17og januara bez ikakvig obaveštenja. Posle dva meseca smo saznali da su na liftu potrebni veliki servisni radovi koje stanari treba dodatno da finansiraju. Rekli smo da nema nikakvih problema neka nam pošalju ponudu. Pre tri meseca smo bili kod tehničkog direktora u Danijelovoj, a potom i nekoliko puta i u Zaplenjskoj kod direktora i šefova za održavanje liftova, i svi su obećali da će nam za dva-tri dana poslati ponudu, ali do danas niko nas nije ništa obavestio.

    Želeo bi da ovo bude javno pročiteno u emisiji pet pitanja pet odgovora, da se vidi da reklama na TV GRADSKOG STAMBENOG nije onakva kakvu oni reklamiraju, već da ljudi koji rade u toj firmi kvare ugled firme a možda i većine zaposlenih koji odgovorno rade svoj deo posla.
    Unapred hvala.

  11. Aleksandra kaže:

    Postovani,

    Pisala sam vam na vasoj stranici na Fesjbuku, kako bih vam poslala i fotografiju kao dokaz, ali cini mi se da nije vise aktivna. Koliko vidim ovde ne mogu da posaljem fotografiju ali kopiram tekst koji sam tamo poslala:
    „Saljem vam fotografiju iz Klinickog centra Srbije od jutros gde veliki broj gradjana u muci ceka da preda uput za vadjenje krvi. Strasno je sto samo jedna jedina osoba radi na salteru. Red se pruzao sve do pokretnih stepenica (sto je izvan vrata koja vode u to odeljenje). Kao sto vidite salter se ni ne nazire. Fotke ljudi koji sede sa strane i cekaju da ne bi popadali u nesvest nisam ni zelela da saljem. Dovoljan je samo ovaj prizor beskonacnog reda- uslikan samo jedan deo. Ne znam kako je moguce da u centru gde dolazi cela Srbija samo jedna osoba radi na salteru. A jos mi je cudnije kako je moguce da ta jedna osoba kada dodje vreme zavrsetka predaje uputa (od 7-9h ujutru) u roku od 15ak minuta uspe da odjednom brzinski zavrsi 30 ljudi. Stvarno tuzno. Slika govori vise od reci. U ovom slucaju fotografija. Nadam se da ce se neko i pozabaviti ovim problemom. Kao sto svi znamo niko od nas nije dosao tu da bi se druzio, sedeo i gubio vreme vec nas je sve neka muka naterala. Srbija i zdravstvo…..Pozdrav. Nadam se da cete mozda i napraviti neku reportazu da se ova „tajna“ i obelodani. Hvala. 🙂

  12. Марко Петровић kaže:

    Поштовани новинари Студија Б,
    Свестан вашег доприноса у решавању проблема и исправљању неправилности са којима се сусрећу грађани Београда у свакодневном животу, желим да укажем на један мој проблем, који је уједно занимљив пример ‘грешке’ у очитавању бројила за мерење потрошње електричне енергије, са чим су се вероватно суочили или ће се суочити и многи други потрошачи.
    По добијању Рачуна за месец август 2017 и коригованог Рачуна за месец јули 2017 (не знам зашто је била потребна корекција), упутио сам ЕПС-у (ЕДБ Земун) дана 15.09.2017. године путем e-mail-а приговор на висину Рачуна и послао га на e-mail адресу са које добијам електронску верзију рачуна, као и на e-mail адресе лица означених на web site-у ‘ЕПС Снабдевање’ као лица одговорних за рекламације у Електродистрибуцији Земун, којој територијално припадамо.
    Пошто нисам добио никакав одговор, а немам сазнање да ли је неко од радника ЕПС-а извршио контролу стања на бројилу које мери потрошњу ел. енергије у мом стану, ја сам синоћ, 18. септембра 2017. године у 19h17 проверио стање на бројилу и направио фото-запис.
    И, гле чуда – забележио сам управо тренутак када је бројач за тарифу 1 показивао стање које је читач ЕПС-а очитао још 2. Августа 2017. године (???). Човек је, значи, 45 дана раније очитао потрошњу коју ја сада имам, а притом нисам био на годишњем одмору, већ сам нормално користио уређаје/апарате које иначе имам, са потрошњом која ми је уобичајена за летњи период…
    Снимак бројила бр. 9029306, на 2. спрату у ул. Матије Вуковића 2, на Бежанијској Коси, на дан 18. септембра 2017. године у 19h17, као и Рачун где се могу видети наведени подаци о очитавању 02. августа 2017. године, могу вам послати (у PDF формату), уколико ми дате е-маил адресу на коју вам то могу послати, а могу вам послати и моју ургенцију на рекламацију, коју сам данас упутио ЕПС-у (ЕДБ Земун), из које се јасно види све што сам навео у овом коментару.

    У вас се уздам, поштовани новинари Студија Б, и вама верујем, а од ЕПС-а не очекујем превелик напор да овај мој проблем позитивно реше, јер изгледа ММФ не тражи без разлога да се у том јавном предузећу смањи број запослених за још 700…

    Срдачно вас поздрављам.
    Ваш верни гледалац.

    Марко Петровић
    ул. Матије Вуковића 9
    Спрат: 2, Стан: 10
    11077 Београд 99

    Мој број код ЕПС-а (ЕД број): 378059940
    Мој контакт телефон: 064/810-63-63

  13. Aleksandar Stankov kaže:

    Postovani, ja imam jedan problem sa Infostanom, i da ne bih ponovo kuckao, kopiracu tekst koji sam poslao Infostanu u nadi da cu dobiti neki odgovor ili resenje.
    Postovani,

    moje ime je Aleksandar Stankov,
    danas sam isao do vase ispostave u Danijelovoj ulici na Vozdovcu kako bih odjavio sa infostana pokojnog oca. Na ulazu u zgradu na salteru trazio sam informaciju od obezbedjenja koje mi je reklo da moram popuniti zahtev koji mora biti verifikovan pecatom predsednika skupstine stanara, ili ukoliko nije tu ili nemamo predsednika, potpis dva stanara zgrade.
    U mom slucaju, predsednik je otisao za Hrvatsku na duzi period, te sam sa sobom poneo umrlicu od oca kao i pravosnazno resenje II Osnovnog suda u Beogradu iz razloga jer je otac bio vlasnik stana do smrti a samim tim i Infostana, nakon ostavinske rasprave stan je presao u moje vlasnistvo, pa sam ujedno mislio da i prava info stana prebacim na sebe.
    I pored tog resenja i umrlice kao daleko vazeceg i merodavnijeg dokumenta od pecata nekog tamo predsednika skupstine stanara ili 2 potpisa opet tamo nekih stanara nisu bili dovoljni da pokojnog oca odjavim sa infostana a sebe prijavim kao novog .
    Da li je stvarno zakon takav da je pecat merodavniji od umrlice ili odluke II Osnovnog suda…………..

    Ja bih Vas zamolio, da mi izadjete u susret i ovaj problem -nepostojeci- resimo, jer nemam nameru da cekam predsednika i njegov pecat kao i da jurim dva stanara u zgradi koji ce da mi se potpisu i dokazu da je moj otac preminuo, bez obzira sto imam umrlicu!? Da li mozda treba i neko od dva svedoka ili sluzbenika da krene do groba da mozda i tamo pogledaju, mozda je lazna umrlica!?
    Dajte da budemo ljudi drugovi i drugarice, nemojmo da izmisljamo krive Drine i sl……..

    Zvuci smesno ali istinito.

    Srdacan pozdrav,

    Aleksdandar Stankov
    Brace Jerkovica 87

  14. Zorana kaže:

    Postovani, kome mogu da se obratim. Zivim u Kaludjerici u glavnoj ulici Kralja Petra Prvog. Kanalizacija nam curi danima. Od smrada ne moze da se dise a i u dvoriste nam ulazi. Molim za pomoc. Hvala

  15. Manojle kaže:

    Контакт центар Београдског водовода и канализације, 24 сата дневно, евидентира пријаве кварова и рекламација и пружа информације које се тичу уличне водоводне и канализационе мреже.

    http://www.bvk.rs

    tel. 011/3 606 606

  16. Ivana kaže:

    Postovani,
    Zanima me da li je tacno da firma ima pravo da u roku od 3 godine isplati plaze zenama koje su bile na trudnickom?
    Koleginica treba da se porodi uskoro i kos nije primila nijednu platu. U socijalnom su joj rekli da firma ima 3 godine pravo da to isplati? Kad se raspitala u firmi za to isto su joj rekli uz to da oni nemaju vremena za bolovanja nego samo za plate zaposlenih.
    Da li mozete da mi pomognete gde da je uputim? Ili stvarno zivimo u drzavi gde su trudnice, porodilje i osobe koje u na komisijskom bolovanju u drugom , trecem ili kom vec planu…. svi znamo da i to bolovanje zahtela novcana sredstva za lecenje!!
    Unapred zahvalna

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
Pretežno vedro

Trenutna temperatura 20°C

Pretežno vedro

Nedelja
Malo i umereno oblačno

Max: 22°C
Min: 12°C

Malo i umereno oblačno

Vremenska prognoza za 5 dana