Gradski servis

 

Gledateljka je od Komercijalne banke dobila Maestro karticu sa PIN-om, ali kada je kupovala u prodavnici videla je da za tu karticu prilikom plaćanja nije potrebno unositi PIN, već je dovoljno prisloniti je na aparat i tako platiti račun. Gledateljka nije znala da je u pitanju beskontaktna kartica i sada želi da je promeni i dobije karticu koja može da se koristi isključivo uz PIN. (Spomenka)

 

Pitanje gledateljke Spomenke Beokom servis uputio je Komercijalnoj banci, ali savetujemo gledateljku da se i lično obrati zaposlenima u ekspozituri u kojoj joj je i izdata Maestro kartica, kako bi dobila sve potrebne informacije za izdavanje nove kartice.

 

Surčin, Zemun – gledalac je sagradio kuću u Surčinu, i to na placu koji je 1997. godine prodavala opština Zemun. Od tada do danas vlasništvo nad parcelom nije preneto na gledaočevo ime. Gledalac plaća komunalije i struju, a sada je podneo i zahtev za legalizaciju, ali ne može ništa da uradi jer plac nije upisan na njegovo ime. (Rade)

 

Pitanje gledaoca Beokom servis prosledio je Sekretarijatu za poslove legalizacije objekta. Najbolje je da se gledalac za stanje svog predmeta ipak lično raspita u Sekretarijatu za poslove legalizacije objekata, Ulica kraljice Marije 1/XVI – prijem stranaka radnim danima od 10 do 15 časova.

Sve informacije zainteresovani građani mogu dobiti telefonskim putem, radnim danima od 12 do 13 časova – Odeljenje za opštinu Zemun: 7157-562

Sekretarijat odgovara na pitanja građana i daje informacije zainteresovanim licima o postupku legalizacije putem mejla, a pitanja se za područje opštine Zemun mogu slati na mejl adresu: zemun@beograd.gov.rs.

 

 

 

Gledalac se požalio na vozača GSP-a na liniji 35, koji je u sredu uveče, dok je trajalo nevreme, prevozio putnike Bulevarom despota Stefana oko 21.30. Dok je padala kiša vozač tog autobusa je poprskao gledaoca i ženu sa detetom. U isto vreme pohvalio je vozača autobusa sa linije 16, koji je video šta je uradio njegov kolega i zaobišao je deo kolovoza kako bi izbegao prskanje prolaznika. (Lazo)

 

Pohvalu i žalbu gledaoca na vozače JKP GSP „Beograd“ Beokom servis prosledio je Sekretarijatu za javni prevoz.

 

 

Gledalac sa Banovog brda je u penziji od 2013. godine i donedavno je imao privremeno rešenje o visini penzije. Kada je dobio konačno rešenje PIO fond je utvrdio da su mu isplaćivali veći iznos penzije nego što je predviđeno konačnim rešenjem. Sada Fond traži da gledalac vrati preplaćeni novac koji je dobijao 42 meseca, i to najkasnije za 6 meseci. Gledalac pita da li ovo dugovanje može da se reguliše na drugačiji način. (Jakov)

 

Iz PIO fonda su odgovorili da se privremeno rešenje o penziji donosi kada ne postoje podaci u bazi matične evidencije o plaćenim doprinosima za sve periode osiguranja. Kada se nedostajući podaci kroz službeni postupak obezbede, Fond donosi konačno rešenje. Novodobijeni podaci utiču na visinu penzije, u smislu da penzija može biti viša ili niža u odnosu na privremeno rešenje. Ukoliko je novi iznos penzije viši, Fond u celini, pri prvoj isplati, isplaćuje korisniku pripadajuću razliku, a ukoliko je iznos penzije po konačnom rešenju niži od privremenog, kao što je u ovom slučaju, korisnik ima zakonsku obavezu da taj iznos preplate vrati Fondu, kroz više mesečnih rata. Neophodno je da se gledalac javi referentu u Filijali koji je vodio njegov postupak, kako bi se s njim dogovorio o načinu povraćaja preplaćenog iznosa.

Podsećamo da ova situacija nije posledica grešeke ni korisnika niti Fonda, već problem nastaje kada u momentu donošenja prvog rešenja nema svih podataka o plaćenim doprinosima, koje poslodavac po zakonu mora da dostavlja Fondu.

 

 

Zemun – gledateljka pita da li će i kada biti rekonstruisana raskrsnica Zemunske, Ugrinovačke ulice i početka Altine (kod Glavnog poštanskog centra „Beograd“). (Mirjana)

 

Iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda dobili smo sledeći odgovor:

Za predmetno područje u izradi je Plan detaljne regulacije Prvomajske ulice u Zemunu, GO Zemun („Službeni list grada Beograda“ br. 89/14). Kada se predmetni plan završi i usvoji od strane Skupštine grada Beograda, Direkcija će na osnovu raspoloživih finansijskih sredstava i tehničkih mogućnosti planirati aktivnosti na izgradnji predmetne saobraćajnice, koja prema konceptu plana uključuje i raskrsnicu Prvomajske i Ugrinovačke ulic

 

Gledalac je od 16. aprila ove godine penzioner, ali još uvek nije dobio rešenje o penziji, zbog čega mu ona prethodna dva meseca nije isplaćena. (Tomislav)

 

Odgovor iz PIO fonda:

Osiguranik ostvaruje pravo iz penzijskog i invalidskog osiguranja od dana podnošenja zahteva, odnosno od dana prekida radnog odnosa. Ako je neko penzioner, to znači da je dobio rešenje o penziji, a isplata se uspostavlja odmah po unosu u bazu i realizuje se najkasnije 15 dana od dana dobijanja rešenja. Molimo Vašeg gledaoca/slušaoca da se sa rešenjem o penziji odmah obrati Filijali koja mu je donela rešenje, jer bez dodatnih podataka ne možemo da odgovorimo na pitanje.

 

 

 

Gledateljka pita da li Telekom može da pomeri rok za plaćanje telefonskih računa sa 20. na 25. u mesecu. (Verica)

 

Odgovor iz Telekoma glasi:

Za sada je rok plaćanja računa za telekomunikacione usluge 20. u mesecu. Ukoliko u budućnosti datum naplate bude pomeren, korisnike ćemo blagovremeno obavestiti. Zahvaljujemo na razumevanju.

 

 

Ulica vojvode Šupljikca – gledateljka je napomenula da se čisti samo kolovoz, ali ne i trotoari, koji su puni lišća i semenja lipe i izmeta pasa. (Marija)

 

Iz JKP „Gradska čistoća“ su nas obavestili da se Ulica vojvode Šupljikca redovno pere i čisti jednom nedeljno prema propisanom dinamičkom planu.

Ulica je očišćena početkom ove sedmice, ali će ekipe JKP „Gradska čistoća“ izaći u susret sugrađanki i ponoviti čišćenje u narednih nekoliko dana.

 

 

 

Višnjička banja – gledateljka pita kada će ponovo biti postavljena nadstrešnica na autobuskom stajalištu u Despotovačkoj ulici, koju je bio odneo vetar. (Branka)

 

U Sekretarijatu za javni prevoz su nam rekli da je problem sa nadstrešnicom na stajalištu „Despotovačka“ evidentiran i da će ona biti vraćena u narednom periodu. Iz ovog sekretarijata su zamolili građane za strpljenje zbog toga što je u toku sezona godišnjih odmora.

 

 

 

Sopot – gledalac ima vikendicu u opštini Sopot. Dobio je račun za odnošenje smeća, a najbliži kontejner mu se nalazi na udaljenosti od 1.200 metara. Žalio se na plaćanje, pogotovo što nije u vikendici po 7 meseci. Pokušao je takođe da sazna koliko bi trebalo da bude udaljen kontejner od kuće da bi se plaćala ova komunalna usluga, ali do sada ništa nije uspeo da sazna, sem da mora da plaća uslugu koju ne koristi. (Drago)

 

Iz JKP Sopot smo dobili sledeći odgovor:

Poštovani,

Prema Odluci o održavanju čistoće, koju je donela Skupština grada Beograda (Službeni list grada Beograda broj 27/2002 i 11/2005), kao i Odluci o održavanju čistoće u gradskoj opštini Sopot (Službeni list grada Beograda broj 42/2011), korisnici komunalnih usluga su: građani, pravna lica, preduzetnici i zakupci, vlasnici i korisnici stambenih, poslovnih i drugih objekata koji su obuhvaćeni programom iznošenja smeća. Svi vlasnici i korisnici objekata koji su u zoni iznošenja smeća moraju plaćati naknadu za komunalne usluge tokom cele godine. U Odluci o održavanju čistoće nije navedeno na kojoj udaljenosti moraju biti postavljeni kontejneri, zbog čega je neophodno da korisnik usluge podnese zahtev za proveru udaljenosti kontejnera, a nadležna služba sa komunalnim inspektorom će izaći na teren u najkraćem roku i obavestiti korisnika. Mesto za postavljanje kontejnera određuje komunalni inspektor u saradnji sa urbanistima gradske opštine Sopot.

 

Borča Greda – u skoro celom naselju izbledeli su pešački prelazi. Gledalac pita da li mogu da budu obnovljeni. (Milan)

 

Ekipe Službe za saobraćajnu signalizaciju JKP “Beograd put” planiraju da u narednih sedam dana, naravno, ukoliko vremenski uslovi budu povoljni, počnu sa obnavljanjem signalizacije na Zrenjaninskom putu. Planirano je da se oznake obnove i u naseljima koja se nalaze uz ovu saobraćajnicu (Borča, Ovča, Krnjača, Borča greda…).

 

 

Gledateljka se već sedam, osam godina sudi sa komšijom koji je u svom stanu izmestio vodovodne cevi, i to tako da voda sada curi u njen stan. Zanima je kako da reši ovaj problem. (Branka)

 

S obzirom na to da se po ovom pitanju već vodi sudski postupak, preporučujemo gledateljki da isti nastavi do okončanja, a uporedo s tim da problem prijavi građevinskoj inspekciji na teritoriji opštine gde se stan nalazi kako bi inspekcija preduzela mere iz svoje nadležnosti zbog nepropisnog izmeštanja vodovodnih instalacija.

 

 

Rakovica Stalni gledalac je postavio pitanje u vezi sa stanicom na Kanarevom brdu. Kada se tu izađe iz autobusa velika je frekvencija putnika, a na trotoaru koji nije dovoljno širok nalaze se kiosci. Budimiru smeta frižider za sladoled koji nije postavljen horizontalno, već vertikalno tako da zauzima veći deo manjeg trotoara. Od tog frižidera građani ne mogu da prođu. Pita ko je dozvolio da se frižider tako tu postavi. (Budimir)

 

Problem koji je prijavio gledalac Budimir Beokom servis je prosledio komunalnoj inspekciji Gradske opštine Rakovica, čiji će inspektori izaći na teren, proveriti navode iz prijave i postupiti u okviru svoje nadležnosti.

 

 

 

Naselje Vranić (Barajevo), Ulica Kosmajskih partizana – gledateljka je nedavno zvala i požalila se na rasvetu. Posle njenog poziva došla je ekipa i zamenila sijalice. Zahvalila se svima. (Marica)

 

Pohvale gledateljke Marice Beokom servis prosledio je Direkciji za izgradnju i razvoj gradske opštine Barajevo, J.P.

 

 

 

Stalna gledateljka se požalila na Beokom. Kaže da je u subotu pokušala da dobije taj servis i prijavi problem ali da se operater namerno nije javljao jer je video njen broj telefona. (Gordana)

 

Radno vreme Beogradskog pozivnog centra je radnim danom od 7 do 22 časa, a subotom od 10 do 16 časova. Međutim, subotom dežura samo jedan operater, pa zbog velikog broja poziva verovatno nije stigao da se javi. Iz Beogradskog pozivnog centra savetuju gledateljku da kada sledeći put pozove Beokom servis, bude uporna, a operater će se sigurno javiti, evidentirati njenu prijavu i proslediti je nadležnima na rešavanje.

 

 

 

Zemun polje – da li mogu da budu pojačane linije prema Zemun polju. (Neda)

 

Iz Sekretarijata za javni prevoz odgovorili su nam da budući da počinje sezona godišnjih odmora, nije u planu pojačavanje linija javnog prevoza, već će biti primenjen letnji red vožnje koji podrazumeva smanjenje kapaciteta u skladu sa smanjenjem broja putnika.Sekretarijat za javni prevoz će pratiti prevozne zahteve i u skladu sa mogućnostima , po potrebi će vršiti promenu ponuđenog kapaciteta na svim linijama gradskog prevoza.

 

 

 

Novi Beograd – gledateljka pita ko će da očisti parking kod Buvljaka sa kojeg polaze turistički autobusi. (Dragana)

 

Iz JKP „Gradska čistoća“ dobili smo sledeći odgovor:

Parking sa koga polaze turistički autobusi privatno je vlasništvo i nije u nadležnosti JKP „Gradska čistoća“. Svesni situacije, u dogovoru sa nadležnim organima i JKP „Gradsko zelenilo“, ponedeljkom izlazimo na teren i nakon što kolege iz „Zelenila“ počiste taj teren, naše službe odnose sakupljeno smeće. Ostalim danima nije moguće prići tom mestu, jer se na opisanoj lokaciji nalazi veliki broj vozila i preprodavaca starih stvari.

 

 

 

Voždovac, Medaković 3, Ulica Borivoja Stevanovića 9 – već 2,3 godine u ulici kod broja 9 stalno puca vodovodna cev i poplavi kućušte lifta, kao i podrumske prostorije. (Miodrag)

 

Gledaocu Miodragu na ovo pitanje je odgovoreno 15.6,2017. međutim iz JP „Gradsko stambeno“ dobili smo dodatni odgovor:

Uvidom u sistem, utvrđeno je da je u pomenutom periodu u zgradi na adresi Borivoja Stevanovića br. 9 bilo više intervencija naših stručnih službi, popravki, defektaža različitih kvarova, ispitivanja instalacija, odgušenja… U proseku, intervenisali smo jednom u 2 do 3 meseca, što se smatra prosekom, uzimajući u obzir starost predmetnih instalacija. Iako na predmetnoj adresi ne postoji trenutno aktivan problem po pitanju instalacija, naša stručna služba će izaći na teren i ispitati kompletnu vodovodnu i klanalizacionu mrežu koja je u nadležnosti našeg preduzeća.Takođe, ukoliko smatrate da trenutno postoji bilo kakav konkretan problem po pitanju spornih instalacija, molimo Vas da nam isti prijavite, kako bismo ga u najbržem mogućem roku rešili.

 

 

Kumodraž 2, Bulevar vojvode Stepe 463, obećali su nadležni da će dobiti nove kontejnere, umesto starih i dotrajalih, ali prošlo je 2,5 meseca i od novih kontejnera ništa. (Dimitrije)

 

 Iz JKP „Gradska čistoća“ dobili smo odgovor  da je u toku završna faza procesa javnih nabavki pratećih delova opreme koju treba da nabave kako bi realizovali postavljanje novih kontejnera. Iz „Gradske čistoće“ mole sugrađane za još malo strpljenja, jer će u narednom periodu biti postavljeni obećani kontejneri.

 

 

 

 

Rakovica, stanica Petlovo brdo na Ibarskoj magistrali nije dobro osvetljena. Da li može to da se promeni? (Verica)

 

Problem na koji je ukazala gledateljka Verica prosledili smo Sekretarijatu za energetiku, a oni su nam odgovorili da su zahtev za poboljšanje osvetljenja prosledili JKP „Javno osvetljenje“. Njihova tehnička služba izašla je na teren i ustanovila da postoje tehnički i energetski uslovi za poboljšanje osvetljenja. Vrednost predmetnih radova je 174.855,39 dinara, a izvođenje radova je u planu za treći kvartal tekuće godine.

Vremenski podaci

Petak
Delimično oblačno

Trenutna temperatura 34°C

Delimično oblačno

Subota
Pretežno sunčano

Max: 34°C
Min: 22°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana