Brže rešavanje komunalnih problema uz pomoć nove aplikacije Studio B

Beograd 22. 04. 2016. 17:57:31

„Beokom servis” predstavio je svoju mobilnu aplikaciju uz pomoć koje građani mogu jednostavno da prijavljuju komunalne probleme i dobiju važne informacije o aktuelnostima u gradu.

beokom_ser_aplik_2204

U Gradu kažu da je ova aplikacija kruna aktivnosti koje su vezane za unapređenje rada „Beokom servisa” i da sada mobilnim telefonom može da se zabeleži bilo koji komunalni problem i veoma lako prijavi.

Aplikacija Beokom servisa skida se veoma jednostavno i besplatno sa Gugl Stora. Građani, kada uoče određeni problem, sa nekoliko klikova prijavljuju ga preko aplikacije, problem tada ulazi u sistem i ide direktno do komunalnih preduzeća koja treba da ga reše. Nakon toga sledi kontrola da li je problem rešen, kao i poziv građaninu kao zahvalnost što je ukazao na problem u gradu. Aplikacija je pre svega namenjena mlađim osobama koji radije koriste smart nego klasične telefone.

U Beokomu kažu da je u pitanju još jedan korak ka uvođenju novih elektronskih usluga, što je strategija Gradske uprave. Softver aplikacije delo je domaće pameti. Takođe, na ovaj način omogućava se stalna komunikacija sa građanima i rešavanje problema uz njihovu pomoć, a izbegavaju se procedure i papirologija koje su građanima zamorne.

Beokom servis osnovan je aprila 2003. godine kao deo Gradske uprave s ciljem unapređenja komunikacije između građana i gradskih službi. Počeo je skromno sa nekoliko hiljada poziva godišnje, dok je danas ta brojka na oko 140.000 poziva na već poznati besplatni broj 0800-110-011. Sem toga, Beokom ima oko 50.000 kontakata godišnje preko društvenih mreža i mejla. Novom mobilnom aplikacijom građani će moći u trenutku da prijave probleme kao što su udarne rupe, divlje deponije, neispravni autobusi, ali i da se obaveste o događanjima u gradu.

U gradu kažu da će nakon ove, predstaviti i aplikaciju „Beograđani”, gde će se nalaziti sve aktivnosti Gradske uprave. Na taj način građani će moći i da glasaju za boju autobusa, nove linije gradskog prevoza, sređivanje parkova, vrtića.

3 Responses to “Brže rešavanje komunalnih problema uz pomoć nove aplikacije”

  1. Željko kaže:

    U Beogradu žive i ljudi koji koriste WP i iOS.

  2. Ivana kaže:

    Postovani,
    molim u ime mojih ukucan kao i u ime svih korisnika da nam date ukoliko je moguce rayuman odgovor jer od nadleynih to nismo uspeli da dobijemo.
    Naime danas u 10:00 h su zaposleni iz JKP Vodovod dosli u ulicu Cvetanova cuprija, Zvezdara i uklonili parce vodovodne cevi, tako da su sve stanovnike koji su na toj cevi ostavili bez snadbevanja pijacom vodom. Naravno niti su obrazlozili niti najavili da ce to uraditi. Kada su sugradjani zvali njihov servis neko od nadleznih se salio na racun stanovnika i korisnika te iste vodovodne cevi. Ja am u toku veceri pozvala i dobila sam sokantan odgovor, da su to ucinili jer se neko divlje zakacio na cev i nije izmirivao dugove.Na to sam postavila pitanje sta je sa nama koji redovno izmorujemo svoje obaveze dali su mi broj telefona da zovem sutra ponovo. Ne mogu da verujem da u 21. Veku jedna ozbiljna firma i javni servis tako postupa. Miolimo da ukoliko je moguce saznamo kada cemo dobiti vodu i bar neko obrazlozenje sta se desava.
    Unapred zahvalni stanovnici gore navedene ulice.

  3. Slobodan kaže:

    Tri puta sam preko android aplikacije Beokom servisa prijavljivao udarne rupe, košenje zelenog pojasa na Smederevskom putu od MML-a do Boleča. Nema odgovora niti kontakta sa njihove strane.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
Oblačno

Trenutna temperatura 13°C

Oblačno

Nedelja
Moguća kiša

Max: 8°C
Min: 6°C

Moguća kiša

Vremenska prognoza za 5 dana